همانطور که “تب خداحافظی” MS Dhoni طرفداران را در بر می گیرد، استفن فلمینگ به روز رسانی در مورد آینده کاپیتان CSK ارائه می دهد

«تب خداحافظی» واقعاً در این فصل هواداران لیگ برتر هند (IPL) را در برگرفته است و مردم هرجا که MS Dhoni برای بازی رفته است، با لباس زرد ظاهر می‌شوند. چه دهلی نو و چه کلکته، ورزشگاه ها با رنگ زرد رنگ شده اند و هواداران پیش بینی می کنند که این آخرین فصل به عنوان بازیکن کاپیتان چنای سوپر کینگز باشد. حتی از استفن فلمینگ، مربی CSK نیز پرسیده شد که آیا از برنامه‌های دونی در فراتر از این فصل مطلع است یا خیر. با این حال، نیوزیلندی از دادن پاسخ بله یا خیر امتناع کرد و گفت که «تالا» هنوز چیزی را نشان نداده است.

فلمینگ در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی روز یکشنبه مقابل پنجاب کینگز در پاسخ به سوالی درباره آینده کاپیتان CSK گفت: “Dhoni هیچ چیزی را به عنوان فصل گذشته نشان نداده است.”

فلمینگ پس از بازی PBKS با رسانه ها صحبت کرد، پس از شکست چهار ویکتی مقابل پنجاب کینگز در بازی IPL آنها در اینجا به دنبال دفاع از بولرهای تیم بود و گفت که افرادی مانند توشار دشپنده و آکاش سینگ کار بسیار خوبی انجام می دهند.

“نه واقعا. پسرها خوب کار کرده اند. شما باید (توشار) دسپاند، آکاش سینگ را تصدیق کنید… آنها حمله را رهبری می کنند، یک سوال سخت. روی یک ویکت که با کمی شبنم بهتر می شد، فلمینگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: همیشه سخت خواهیم بود.

فلمینگ اعتراف کرد که پادشاهان پنجاب بازیکنان بزرگ زیادی دارند و گرفتن ویکت و نگه داشتن اعصاب مهم شد.

فلمینگ گفت: “شما می توانید چیزهای زیادی را برای انتقادپذیری پیدا کنید. اما باید واقع بین باشید. ضربه زدن واقعاً خوب است. ضربه زدن با قدرت از ضربه گیران آنها. این یک بازی با فشار بالا و در حال حاضر برای بول داران سخت است.”

دشپنده در جریان تعقیب و گریز پنجاب که در آن 24 ران را واگذار کرد، اور 16 را به ثمر رساند که در آنالیز نهایی بسیار مهم بود. پنجاب در آخرین توپ سه ران لازم را به ثمر رساند.

مربی CSK گفت که مجموع 200 امتیاز بسیار رقابتی بود اما CSK می توانست امتیاز بیشتری کسب کند.

ما می‌توانستیم چند بازی دیگر داشته باشیم. چهار اور آخر آنطور که ما می‌خواستیم سازنده نبودند. هر زمان که از 200 عبور کردید، ما خوب و واقعاً در بازی بودیم، بازیکن تأثیرگذار مجموع‌ها را کمی بالا برده است. او افزود که هنوز یک امتیاز بسیار رقابتی است.

فلمینگ در مورد هموطن خود نیوزیلندی دوون کانوی که در فرم چشمگیر بوده و امتیاز 92 را در روز یکشنبه به ثمر رسانده است، گفت: “آره، چشمگیر است. او فقط راهی پیدا می کند، نه. او همیشه به چشم نمی آید. و دیگر اوقات او نفیس به نظر می رسد.

او فقط بازیکنی است که راهی پیدا می‌کند. او یک بازی دارد، او نرخ ضربه خوبی دارد، ما واقعاً از کمک دوون خوشحالیم. فلمینگ از جیتش شارما، بازیکن دروازه بان پنجاب کینگز که نقش مهمی در برد تیمش داشت، تمجید کرد و گفت: “جیتش بسیار تاثیرگذار بوده است. او یک مهاجم توپ بسیار خوب است.

او اضافه کرد: “استروک با کیفیت درست در طول اینینگ بازی می‌شود… برای بوللرها بسیار سخت است. قانون جدید در مورد ضربات خوب است، اما آن را برای بولرها سخت می‌کند.”

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله