“هر کسی می تواند یک یا دو بازی بد داشته باشد اما…”: نیتیش رانا در KKR Bowlers پس از باخت در MI

نیتیش رانا، کاپیتان نایت رایدر کلکتا، پس از شکست پنج ویکتی مقابل هندی‌های بمبئی در ورزشگاه وانکهده، از بولرهای خود خواست تا پیشرفت کنند. اولین بار ونکاتش ایر بی نتیجه ماند زیرا پنجاه ضربه ایشان کیشان و ضربه سریع 43 ران سوریاکومار یاداو، هندی های بمبئی (MI) را به پیروزی 5 ویکتی مقابل Kolkata Knight Riders (KKR) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 هدایت کرد. یکشنبه در ورزشگاه وانخده. “آنها بهترین بولرهای ما را مورد هدف قرار دادند و این برای آنها نتیجه داد. ما می توانستیم در پاورپلی بهتر عمل کنیم. من می خواهم واحد بولینگ من بیشتر ارائه دهد. هر کسی می تواند یک یا دو بازی بد داشته باشد اما این به طور مداوم با ما اتفاق می افتد. ما این کار را انجام خواهیم داد. به رختکن برگرد و در مورد آن صحبت کن.» رعنا پس از بازی خود گفت.

سرخپوستان بمبئی سپس تعقیب خود را آغاز کردند و از بلوک ها به بیرون پرواز کردند. روهیت به‌عنوان یک زیرمجموعه ضربه‌ای به شریک کیشان آمد و آن‌ها یک پایه افتتاحیه 65 دونی گذاشتند. کیشان پنجاه گل خود را به ثمر رساند، سوریاکومار یاداو 43 ران به ثمر رساند و تیم دیوید بدون شکست با 24 ران بازگشت تا به قهرمانان پنج دوره IPL در دومین بازی خود در IPL 2023 برنده شود.

کاپیتان KKR همچنین با ایر که صد گل زد اما نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد ابراز همدردی کرد. ایر تنها بازیکن KKR بود که از 15 سال پیش برندون مک کالوم یک قرن در IPL گلزنی کرد، اما نیتیش رانا اظهار داشت که در آینده از هم تیمی هایش انتظار بیشتری دارد.

“فکر می‌کنم 15-20 ران کم بودیم. به بای (پیوش چاولا) پی سی به خاطر نحوه بازی بولینگش افتخار می‌کنیم. برای ونکی احساس ناراحتی کنید، او صد گل زد، خیلی خوب بازی کرد اما در تیم بازنده تمام شد. تمام تیم این را می‌دانند. دومین صد بازیکن از KKR بود. سایر بازیکنان تیم ما نیز صدها گل به جلو خواهند زد.”

کیشان با 58 بر 25 بیشترین گل را برای بمبئی به ثمر رساند در حالی که سوریاکومار 43 ران در 25 توپ ضربه خوبی انجام داد. برای KKR، سویاش شارما دو کیسه و شاردول تاکور، وارون چاکاراوارتی و لاکی فرگوسن هر کدام یک ویکت به دست آوردند.

بمبئی در تعقیب یک هدف 186، شروعی آتشین را آغاز کرد زیرا بازکننده های آنها ایشان کیشان و روهیت شارما در اور دوم بازی، شاردول تاکور را برای 16 ران چکش کردند. دوتایی بمبئی به فرم تاول‌آمیز خود ادامه دادند و با کمک دو شش و یک چهار، 17 ران به اومش یداو کوبیدند.

چرخش مداوم ضربات و برداشتن مرزها برای تفریح، فشار را بر بمبئی نگه داشت. بازکننده‌های بمبئی با تحویل‌های ضعیفی که پیشنهاد می‌شد مستقر شدند و از موقعیت‌های گلزنی که توسط تیم کولکته داده شده بود، استفاده کردند.

کیشان در فرم داغ در اور چهارم با کمک دو شش شش به سونیل نارین 22 ران زد و امتیاز تیمش را از مرز 50 ران فراتر برد.

جفت تهاجمی بیش از 60 دوش در 5 اور جمع شد، با این حال، شراکت 65 ران بین بازکننده ها شکست خورد زیرا سویاش شارما روهیت را برای 20 بار اخراج کرد.

سپس سوریاکومار یداو، ضربه زن راست دست به خفاش آمد. کیشان فرم داغ خود را حفظ کرد و در اوور هشتم بازی نیم قرن توپ 21 را مطرح کرد. کیشان پس از کوبیدن حداکثر در اوور نهم، طعمه توپ خیره کننده وارون چاکاراوارتی شد. ایشان کیشان قبل از کسب 52 امتیاز از تنها 22 تحویل خارج شد.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. ضربه‌زنان بمبئی ضربه را به خوبی چرخاندند و اجازه ندادند توپ‌بازان کلکته در حالی که توپ‌های شل پیشنهاد شده را می‌کوبند، آرام بگیرند. سپس Suyash Sharma یک تحویل خیره کننده به Tilak Varma با 30 تخفیف 25 ارائه کرد.

تیم دیوید سپس به ضربات خفاش آمد و با کمک دو ماکسیمم 15 ران به چاکاراوارثی کوبید. سپس سوریاکومار پس از به ثمر رساندن 43 ران در هفدهمین مسابقه به شردول تاکور تبدیل شد. سپس نهال وادهرا به زمین زد اما توانست کارهای زیادی انجام دهد زیرا پس از به ثمر رساندن تنها 6 ران به پاویون بازگردانده شد. در هجدهم دیوید تیمش را به پیروزی 5 ویکت مقابل KKR هدایت کرد.

پیش از این، ونکاتش ایر اولین بازیکنی بود که در 15 سال گذشته برای کلکته نایت رایدرز یک قرن گلزنی کرد، زیرا با ضربه 104 (51) او تعداد KKR را در 20 اور مقابل هندی های بمبئی به 185/6 رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله