“هر اتفاقی افتاده باشد، خوب یا بد…”: آجینکیا راهانه در مورد بازگشت تیم هند صحبت می کند

پس از نزدیک به 18 ماه، آجینکیا رهانه، بازیکن ارشد، به رنگ هند بازگشته است، نمی‌خواهد برای زمان از دست رفته “پشیمان” شود و دوست دارد در فینال مسابقات جهانی آزمایشی آینده مقابل استرالیا با همان “نیت” خود بکوبد. در IPL به تازگی منعقد شده است. رحانه به شبکه BCCI.TV گفت: “پس از 18 تا 19 ماه که برمی گردم، هر اتفاقی افتاده باشد، خوب یا بد، نمی خواهم به گذشته خود فکر کنم. فقط می خواهم از نو شروع کنم و به انجام کارهایی که قبلا انجام داده ام ادامه دهم.” حاشیه تمرین هند

“شخصا از بازی برای CSK لذت بردم زیرا در طول فصل، حتی قبل از IPL، به خوبی بازی می کردم. فصل داخلی بسیار خوبی داشتم و احساس خوبی داشتم. بنابراین این بازگشت برای من کمی احساسی بود.” رهانه که بخشی از پنجمین تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال CSK بود، قبلاً به دلیل ضربات تهاجمی و بهبود نرخ ضربه در کریکت T20 تمجیدهای زیادی دریافت کرده است، و به خصوص توپ 27-61 در برابر سرخپوستان بمبئی تغییری را در او نشان داد. قصد

“من می‌خواهم با همان طرز فکر و هدفی که قبل از آمدن به اینجا در IPL و Ranji Trophy نشان دادم، ضربه بزنم. نمی‌خواهم به فرمت T20 یا Tests فکر کنم. همانطور که اکنون دارم ضربه می‌زنم، نمی‌کنم.” پیشکسوت 82 تست و 4931 دویدن گفت: من نمی خواهم همه چیز را پیچیده کنم و هر چه بیشتر آن را ساده نگه دارم، برای من بهتر است.

مردی که در سال 2021 هندوستان را به بیشترین قهرمانی در استرالیا رساند، همچنین از روهیت شارما برای رهبری تیم در بخش بهتری از این چرخه WTC تمجید کرد.

“من فکر می کردم فرهنگ در تیم در حال حاضر واقعاً خوب است. روهیت واقعاً خوب تیم را اداره می کند و من مطمئن هستم که راهول بهایی نیز بسیار خوب تیم را اداره می کند. این نیز کمک می کند و جو واقعاً خوب است. هر چیزی که در حال حاضر می بینم این است که همه از همراهی یکدیگر لذت می برند.”

رحانه از حمایت خانواده و دوستانش در دوران دوری از تیم ملی تشکر کرد.

“لحظه ای احساسی برای من بود. وقتی کنار رفتم، حمایت خانواده ام بسیار زیاد بود و رویایم این بود که برای هند بازی کنم و این بسیار زیاد بود. بازی برای هند برای من اهمیت زیادی دارد و سخت روی آن کار کردم. تناسب اندام من و به کریکت داخلی برگشتم.” با تشکر از BCCI و منتخبان و زمانی که به کریکت داخلی برگشتم، هدف بازی برای هند بود – چه جام رنجی و سید مشتاق علی یا جلسه تمرین، برای من، هر روز که از خواب بیدار می شدم، این بود. همه چیز به این فکر می کنم که می توانم دوباره برای هند بازی کنم.

“چیزی که بازگشت من را ممکن کرد لذت بردن از هر لحظه، خواه موفقیت یا شکست، و عدم پشیمانی بود. یادگیری از تک تک افراد تیم بمبئی رانجی. شما باید هر روز به عنوان یک کریکت رشد کنید، فرآیند یادگیری نباید متوقف شود.” او گفت.

رهانه که در سال 2014 در یک مسابقه آزمایشی در پشت لردز یک صد گل برنده را به ثمر رساند، بازی در انگلیس چالش برانگیز است.

“همه چیز به طرز فکر و خوب خواندن موقعیت، ماندن در لحظه و انجام آن جلسه به جلسه است. در انگلیس، شما فقط به زمین نگاه نمی کنید، بلکه مراقب آب و هوا نیز هستید. در انگلیس، شما هرگز حتی اگر روی 70 ضربه بزنید احساس کنید که در آن هستید.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله