“هرگز چنین اتفاقی نیفتاد…”: هیبت ویرات کوهلی توسط رینکو سینگ 5 Sixes

RCB Star Virat Kohli و KKR خمیر رینکو سینگ© توییتر

در حالی که ستارگان کهنه کار مانند شیخار داوان، ویرات کوهلی، ام اس دونی کلاس خود را در لیگ برتر هند 2023 ثابت کرده اند، جوانان نیز بخشی از کانون توجه را به اشتراک گذاشته اند. افرادی مانند Suyash Sharma، Vijaykumar Vyshak، Abishek Porel نامی برای خود دست و پا کرده اند. با این حال، آنچه رینکو سینگ از شوالیه سواران کلکته به دست آورد، همه را متحیر کرد. او در حالی که KKR در حال تعقیب یک مجموع بزرگ در برابر گجرات تایتانز بود، پنج شش شش را داشت تا تیمش را به یک برد باورنکردنی برساند.

قبل از بازی RCB مقابل پایتخت دهلی در روز شنبه، هند و ستاره سابق CSK رابین اوتاپا از کوهلی در جیو سینما درباره عملکرد جوانان پرسیدند. کوهلی در حالی که از اسلحه های جوان تمجید می کرد، نام رینکو را ذکر کرد.

“آنچه که جوانان امروز انجام می دهند شگفت انگیز است. به این IPL نگاه کنید، من حتی نمی توانستم کارهایی را انجام دهم که این بچه های جوان انجام می دهند. همین شب دیگر، رینکو سینگ در 5 توپ آخر 5 شش ضربه می زند که شگفت انگیز است. و هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است. آمدن در یک ضربه پنج ششی متوالی برای برنده شدن در یک مسابقه، منظورم این است که این چه سطحی است؟ بنابراین این انتقال در حال رخ دادن است عالی است. دیدن چنین جوانانی عالی است.” کهلی گفت.

شرکت هندی Virender Sehwag نیز اکنون Rinku را با شرکت هایی مانند Sachin Tendulkar و MS Dhoni مقایسه کرده است. سهواگ توضیح داد که وقتی تندولکار و دونی در حال ضرب و شتم بودند، تیم هند همیشه به این دو اسطوره امیدوار بود. به طور مشابه، با Rinku در کنار، KKR همچنین کسی را دارد که بتواند به او تکیه کند.

“در تیم KKR این باور وجود دارد که رینکو سینگ هنوز آنجاست. زمانی که MS Dhoni شروع به پایان بازی ها کرد، این اعتقاد وجود داشت که Dhoni هنوز آنجاست. در دهه 90، اگر Tendulkar آنجا باشد، می توان مسابقه را برد، اگر نه. سپس نه. اکنون همین موضوع در مورد KKR و Rinku Singh است. قبل از آن آندره راسل برای آنها بود.” سهواگ در Cricbuzz گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله