“هدیه ویژه” MS Dhoni برای رینکو سینگ پس از پیروزی KKR بر CSK در IPL 2023

هدیه ویژه MS Dhonis برای رینکو سینگ پس از پیروزی KKR ها بر CSK در IPL 2023

کاپیتان CSK MS Dhoni با خمیر KKR Rinku Singh.© توییتر

پس از پایان مجموعه بازی‌های خانگی خود در روز یکشنبه، ستاره‌های چنای سوپر کینگز یک دور افتخار در اطراف استادیوم MA Chidambaram زدند تا از حمایت هواداران تشکر کنند. اگرچه بازی – آخرین بازی فصل CSK در خانه در صورت عدم واجد شرایط بودن در پلی آف – با شکست مقابل Kolkata Knight Riders به ​​پایان رسید، بازیکنان این تیم مطمئن شدند که هواداران به خواسته خود نرسند. خانه های ناامید MS Dhoni مرکز اصلی دور افتخار بود که یکشنبه شب در Chepauk برگزار شد.

بازیکنان CSK، از جمله MS Dhoni، با هواداران تعامل کردند، سلفی گرفتند و حتی چند توپ تنیس را با راکت به جمعیت زدند.

رینکو سینگ ستاره KKR یک هدیه ویژه از Dhoni دریافت کرد. پنجه جنوبی پیراهن KKR خود را با امضای Dhoni دریافت کرد که گمان می‌رود آخرین فصل خود در IPL را بازی می‌کند.

KKR کلاژی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که تصویری از Dhoni و Rinku را در کنار پیراهن امضا شده داشت.

در مورد بازی، CSK ابتدا ضربه زدن را انتخاب کرد و به لطف Shivam Dube (48 توپ در 34 توپ)، دوون کانوی (30 در 28 توپ) و Ravindra Jadeja (20) به 144 برای 6 در 20 اور محدود شد. همکاری 68 ران برای ویکت ششم بین Dube و Jadeja وجود داشت. سونیل نارین منتخب بولرهای KKR بود که در چهار اوور خود 2 بر 15 را گرفت.

در تعقیب و گریز 145، KKR در یک مرحله 33 در 3 بود. سپس یک ایستاده 99 ران بین کاپیتان نیتیش رانا و رینکو KKR را به بازی بازگرداند. نیتیش 57 توپ شکست ناپذیر را در 44 توپ به ثمر رساند در حالی که رینکو 54 توپ از 43 توپ را به ثمر رساند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله