نیک کیرگیوس از اوپن فرانسه به دلیل آسیب دیدگی پا در سرقت: مامور

ایجنت او می‌گوید که انصراف نیک کیرگیوس از مسابقات آزاد فرانسه به دلیل بریدگی پا بود که مردی ماشینش را به زور اسلحه دزدید، به جای جراحی زانو. فدراسیون تنیس فرانسه این هفته اعلام کرد که این استرالیایی به دلیل عمل جراحی در ژانویه برای ترمیم پارگی مینیسک چپ، رولان گاروس را از دست خواهد داد. اما نماینده او به کانبرا تایمز گفت که زانو “خوب” است و یک بریدگی ناخوشایند در پا باعث شد که او هفته آینده در پاریس نباشد. دانیل هورسفال به روزنامه گفت: “عمل جراحی زانو تا حد ممکن به خوبی انجام شد و توانبخشی او فوق العاده بود و ما در نقطه ای بودیم که در زمین بارگذاری و مدیریت را انجام می دادیم.”

“ما باید در نقطه ای قرار می گرفتیم که او بتواند به راحتی پنج ست را بازی کند. درست زمانی که در دوره بارگیری گیر کرده بودیم، سرقت مسلحانه (ادعا شده) در خانه او اتفاق افتاد.

او در طول مدت سختی، پای خود را به شدت برید. این به درستی بهبود نمی‌یابد و او نمی‌تواند کار را در دادگاه انجام دهد، بنابراین تقریباً دو هفته است که خارج از دادگاه است.

اسناد دادگاه که توسط پخش ملی ABC در اوایل این ماه استناد شد، ادعا می‌کرد که مردی قبل از دزدیدن تسلای سبز لیمویی او در نزدیکی خانه او در کانبرا، اسلحه را به سمت مادر کیرگیوس نشانه رفته است.

کیرگیوس 28 ساله که در همان نزدیکی بود، با پلیس تماس گرفت و با استفاده از یک برنامه روی تلفن خود به آنها کمک کرد تا مکان ماشینش را ردیابی کنند. معلوم نیست پایش را چگونه بریده است.

فینالیست ویمبلدون 2022 که در رده 26 جهان قرار دارد، از زمان خروج از دور دوم در سال 2017، در مسابقات آزاد فرانسه بازی نکرده است.

او هرگز در زمین خاکی رولان گاروس شکوفا نشد و تنها در دو بازی از پنج باری که در آنجا بازی کرد به دور سوم رسید.

کیرگیوس سال پر دردسری را سپری کرده است و در ماه فوریه به جرم تجاوز به دوست دختر سابق خود اعتراف کرد. او از محکومیت به دلیل آنچه که قاضی «حماقت واحد» نامیده بود اجتناب کرد.

مادربزرگش این هفته فوت کرد.

کیرگیوس در شبکه‌های اجتماعی گفت: «به نظر می‌رسد در حال حاضر نمی‌توانم استراحت کنم.

“RIP Yiayia، بهترین چیزی که می‌توانیم بخواهیم. همین الان برو از وقتت با پاپو لذت ببر.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله