نیوکاسل یونایتد “مراحل داوری” را علیه لیگ برتر پس از عدم موفقیت در تصاحب صادر کرد


نیوکاسل تایید کرد که آنها در مورد اختلاف قانونی با لیگ برتر بر سر تصاحب ناموفق این باشگاه هستند. کنسرسیومی متشکل از صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی ، آماندا استاولی PCP Capital Partners و برادران روبن پیشنهاد 350 میلیون پوندی (460 میلیون دلاری) پیشنهادی خود را برای نیوکاسل در اوایل سال جاری پس از مدت ها انتظار برای تصویب قرارداد لیگ برتر ، پس گرفتند.

اخبار

مالک نیوکاسل ، مایک اشلی گفته بود که در مورد سقوط با وکلا مشورت خواهد کرد و باشگاه او روز پنجشنبه در پاسخ به ادعای “نشت” توسط لیگ برتر پرونده حقوقی را فاش کرد.

نیوکاسل گفت: “این باشگاه می فهمد که این موارد مورد توجه هوادارانش قرار خواهد گرفت و بنابراین در نظر دارد که با توجه به اطلاعات افشا شده توسط EPL ، چاره ای جز پاسخگویی و به روزرسانی هواداران خود در قبال این پوشش ندارد.” بیانیه گفت.

“این باشگاه هیچ توضیحی در مورد اصل داوری نمی دهد ، اما می تواند تأیید كند كه مراحل داوری را علیه EPL صادر كرده است.

“مشخص نیست که با توجه به رویکرد EPL و وکلای آن ، پرنده و پرنده ، چه زمانی این روند حل می شود. با این وجود ، باشگاه همچنان به تلاش خود ادامه می دهد تا برای رسیدگی عادلانه ، کامل و به موقع ادعای خود فشار آورد. “

اشلی که از سال 2007 مالک نیوکاسل است ، سال ها در تلاش بود این باشگاه را بفروشد.

استاولی ، که در تلاش قبلی برای رسیدن به یک معامله شکست خورده بود ، این بار مطمئن از دستیابی به موفقیت ظاهر شد.

اما او و شرکایش ناامیدتر شدند زیرا امید به نتیجه گیری سریع با آزمون مالکان و مدیران لیگ برتر که ظاهراً یک مانع غیر قابل حل را اثبات می کند ، ناامید شد.

این کنسرسیوم اصرار داشت که تمام پاسخهایی را که برای آنها خواسته شده ارائه داده است ، هرچند نه با رضایت هیئت حاکمه ، که در پی اختلاف نظر در مورد مالکیت و دولت سعودی در میان اختلافات در مورد دزدی دریایی تلویزیون بود ، اما هرگز به طور رسمی پیشنهاد را رد کرد.

تبلیغ شده

علاوه بر این ، سازمان عفو ​​بین الملل اعتراضات خود را در مورد سوابق حقوق بشر دولت خاورمیانه ابراز داشته و آن را به استفاده از نیوكاسل برای اهداف “شستشوی ورزشی” متهم كرده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به صورت خودکار از یک خوراک مشترک تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله