نیوزیلند و پاکستان: هنوز بازدیدکنندگان مجاز به آموزش نیستند زیرا افسران پزشکی در موارد COVID-19 بررسی می کنند


تیم کریکت پاکستان به رهبری بابر اعظم هنوز مجاز به آموزش نیست زیرا وزارت بهداشت نیوزلند روز سه شنبه تأیید کرد که ممکن است سه مورد دیگر COVID-19 در گروه تور وجود داشته باشد. وزارت بهداشت نیوزلند در بیانیه ای رسمی گفت: “این تیم مجاز به آموزش نیست تا زمانی که افسر بهداشتی كانتربری DHB آنها راضی باشد كه بعید است فعالیتهای آموزشی انتقال COVID-19 را انجام دهند.” وزارت بهداشت نیوزلند همچنین تأیید کرد که در دور تازه آزمایش ، 46 عضو از واحد پاکستان برای COVID-19 مورد آزمایش قرار گرفتند.

اخبار

نتایج منتشر شده نشان می دهد که 42 نفر آزمایش COVID-19 را منفی کرده اند ، در حالی که سه نفر تحت تحقیق هستند تا مشخص کنند که آیا آنها موارد تاریخی هستند در حالی که یک نتیجه در انتظار است.

“سواب روز 6 دیروز از 46 عضو تیم کریکت پاکستان در کریستچرچ گرفته شد که تا به امروز نتایج آزمایش منفی COVID-19 را برگردانده اند. از این تعداد ، 42 نفر نتیجه منفی آزمایش دیگر را پس داده اند. سه نفر تحت تحقیق هستند تا تعیین کنند آیا آنها موارد تاریخی هستند و یا یک نتیجه آزمایش در انتظار است “، وزارت بهداشت گفت.

وزارت بهداشت نیوزلند تأیید کرده است که در تاریخ 28 نوامبر ، عضو هفتم تیم مسافرتی پاکستان پس از مثبت شدن گزارش 6 عضو ، آزمایش ویروس کرونا را انجام داده است.

وسیم خان مدیر عامل کریکت بورد پاکستان (PCB) سپس به تیم گفته بود که دولت نیوزیلند پس از نقض پروتکل های قرنطینه توسط طرف “اخطار نهایی” را به آنها داده است.

خان به بازیکنان خود هشدار داد که اگر تیم یک تخلف دیگر انجام دهد “آنها ما را به خانه می فرستند”. “پسران ، من با دولت نیوزیلند صحبت کردم و آنها به ما گفتند که سه یا چهار مورد نقض پروتکل وجود دارد. آنها سیاست تحمل صفر دارند و آخرین اخطار را به ما داده اند. ما درک می کنیم که این زمان سختی برای شما است ESPN Cricinfo به نقل از خان در یک پیام صوتی Whatsapp به بازیکنان گفته است ، و شما شرایط مشابهی را در انگلیس پشت سر گذاشتید.

تبلیغ شده

“این کار آسانی نیست. اما این مسئله احترام و اعتبار ملت است. این 14 روز را رعایت کنید و سپس آزاد خواهید بود که به رستوران بروید و آزادانه گشت بزنید. آنها با صراحت به من گفته اند که اگر ما با نقض بیشتر ، آنها ما را به خانه می فرستند “.

تیم تحت هدایت کاپیتان تمام قالب پاکستان ، بابر اعظم ، طبق پروتکل COVID-19 تحت یک دوره قرنطینه اجباری 14 روزه بود. قرار است پاکستان در 18 ، 20 و 22 دسامبر با سه T20I بازی کند و مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC به ترتیب در کوه مونگانوی و کریستچرچ در تاریخ 26-30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله