نیوزیلند و پاکستان: تیم پاکستان پنجمین آزمایش COVID را تمیز می کند تا روز سه شنبه انزوا را مدیریت کند

نیوزیلند و پاکستان: تیم پاکستان پنجمین آزمایش COVID را تمیز می کند تا روز سه شنبه انزوا را مدیریت کند

تیم پاکستان نتایج آزمایش COVID-19 منفی را در دور پنجم آزمایش برگردانده است.© تخته کریکت پاکستان / توییتر


کریکت نیوزلند روز دوشنبه گفت ، تیم تور پاکستان در دور پنجم آزمایشات COVID-19 منفی شده است و اکنون می تواند انزوای مدیریت شده خود را ترک کند ، مشروط به تصویب وزارت بهداشت. تیم 53 نفره پاکستان در حالی که در نیوزلند در انزوای مدیریت شده قرار داشت ، پس از آزمایش مثبت 8 نفر از اعضای گروه تور ، از حق آموزش محروم شد. NZC در بیانیه ای گفت: “این به توصیه روز پنجم و آخر تیم پاکستان در روز 12 است ، آزمایشات COVID-19 همه منفی برگردانده شده اند.”

اخبار

“در نتیجه ، و در انتظار تأیید نهایی وزارت بهداشت ، تیم فردا انزوای مدیریت شده را ترک می کند و به کویین تاون پرواز می کند ، جایی که آنها قبل از سری T20 و Test در برابر BLACKCAPS تمرین می کنند.”

برنامه ریزی شده است که پاکستان سه T20I را بازی کند که از 18 دسامبر در اوکلند آغاز می شود و از 26 دسامبر دو آزمون آغاز می شود.

شش نفر از اعضای تیم پاکستان در بدو ورود آزمایش مثبت داده بودند ، در حالی که دو نفر دیگر بعداً آزمایش مثبت دادند و هر هشت نفر اکنون در قرنطینه هستند.

NZC گفت: “عضوی از تیم پاکستان که در روز 6 آزمایش مثبت داشت ، تا زمان عزیمت در آزمایش ، در انزوای مدیریت شده باقی خواهد ماند.”

تبلیغ شده

“علاوه بر این ، عضوی از تیم که پس از ورود از دبی احساس ناراحتی کرده و پس از آن آزمایش منفی کرده است ، در اوکلند به قرنطینه منتقل شده است ، همچنین برای ترک مرکز مجازات شده است.”

مصباح الحق ، سرمربی پاکستان روز یکشنبه گفت عدم توانایی در تمرین در حالی که در انزوای مدیریت شده است ، روی آمادگی تیمش در آستانه این مجموعه تأثیر گذاشته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله