نیوزیلند و پاکستان: برای بازیکنان پاکستان ضربه بزنید زیرا وزارت بهداشت نیوزلند از اجازه آموزش امتناع می کند

نیوزیلند و پاکستان: برای پاکستان ضربه بزنید زیرا وزارت بهداشت نیوزلند از اجازه آموزش امتناع می کند

هشت عضو مهمانی تور پاکستان به نیوزیلند آزمایش COVID-19 مثبت کرده اند.© ICC / توییتر


در یک ضربه بزرگ به تیم کریکت پاکستان ، وزارت بهداشت نیوزلند روز جمعه از دادن اجازه به تیم گردشگر برای ترک هتل خود برای آموزش گروهی در حالی که زمان خود را در انزوای مدیریت شده در کریستچرچ گذراند ، خودداری کرد. “پس از بررسی دقیق ، مدیر کل بهداشت امروز تأیید کرده است که معافیتی را که به تیم کرکت مردان پاکستان اجازه می دهد هتل خود را ترک کند و به صورت گروهی آموزش دهد ، در حالی که زمان خود را در انزوای مدیریت شده در کریستچرچ سپری می کند ، اعطا نخواهد کرد.” وزارت بهداشت نیوزلند در بیانیه ای گفت.

اخبار

دکتر اشلی بلومفیلد گفت که او “بسیار دقیق” شرایط را بررسی کرده و نگرانی هایی در مورد خطر عفونت متقابل در تیم دارد.

بلومفیلد در بیانیه ای گفت: “من این وضعیت را بسیار دقیق بررسی كرده ام. در این زمان ، من همچنان نگرانی هایی راجع به خطر عفونت متقابل در داخل تیم دارم.”

“تعدادی از موارد فعال در بین تیم شناسایی شده است. ملاحظات بهداشت عمومی همچنان در پاسخ ما به COVID-19 مهم خواهد بود ، خواه شامل افراد باشد یا تیم ها. ما از چالش های این تصمیم برای تیم تور پذیرا قدردانی می کنیم ،” او اضافه کرد.

روز چهارشنبه ، وزارت بهداشت نیوزلند تأیید کرد که یک عضو دیگر از تیم کریکت پاکستان آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرده است که کل موارد در تیم تور را به 8 نفر رسانده است.

تبلیغ شده

وزارت بهداشت نیوزلند ، در انتشار دیگری ، روز جمعه گفت که “آزمایشگاه ها در حال پردازش سواب روز 9 تیم پاکستانی هستند که روز گذشته گرفته شد. نتایج کامل در انتظار است.”

قرار است پاکستان در 18 ، 20 و 22 دسامبر با سه T20I بازی کند و مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC به ترتیب در کوه مونگانوی و کریستچرچ در تاریخ 26-30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله