نیوزیلند و غرب هند: کمار روچ ، شین داوریچ آزمایش دوم بازدیدکنندگان را از دست می دهند ، جوشوا داسیلوا به تیم اضافه شد

نیوزیلند و غرب هند: کمار روچ ، شین داوریچ آزمایش دوم بازدیدکنندگان را از دست می دهند ، جوشوا داسیلوا به تیم اضافه شد

کمار روچ از تور نیوزیلند به غرب وست هند برمی گردد.© خبرگزاری فرانسه


Cricket West Indies (CWI) اعلام کرده است که نگهبان ویکت ، Shane Dowrich و Pacer Kemar Roach ، آزمون دوم آینده مقابل نیوزیلند را از دست می دهند. اکنون هر دو بازیکن به خانه برمی گردند. روچ این کار را در حالی انجام می دهد که پدرش درگذشت در حالی که داوریچ به دلایل شخصی این کار را انجام می دهد. هیئت مدیره همچنین تأیید کرد که پس از ضربه به سرش در T20I دوم ، شیمرون هتمایر خفاشگر چپ هنوز تحت پروتکل های ضربه مغزی قرار دارد ، در حالی که Keemo Paul همه کاره هنوز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران تحت درمان است.

اخبار

CWI در بیانیه رسمی گفت: “هر دو تحت نظارت كادر پزشکی تیم قرار دارند و تصمیمات در مورد دسترسی آنها در تاریخ بعدی گرفته خواهد شد.”

منتخبان جاشو داسیلوا خفاش جوان نگهدارنده ویکت را به عنوان جایگزین داوریچ فراخوانده اند ، در حالی که ناکاما بونر و خفاش مرتبه متوسط ​​بازو و پرستون مک سوین ، بولینگ سریع بازوی چپ ، به عنوان پوش در ترکیب خواهند ماند.

تبلیغ شده

نیوزیلند در اولین تست از سری دو مسابقه ، وست هند را با یک امتیاز و 134 دوش شکست داده بود. کین ویلیامسون بالاترین امتیاز آزمون 251 خود را در این مسابقه ثبت کرد و در نتیجه به مکان دوم رتبه بندی آزمون ICC برای بتمن ها منتقل شد.

اکنون هر دو طرف در دومین آزمون که از جمعه در محل ذخیره سازی حوضه ، ولینگتون آغاز می شود ، به مصاف هم می روند.

مباحث ذکر شده در این مقاله