نیوزیلند در مقابل West Indies: BJ Watling با توجه به صدمات وارد شده در West India اعلام کرد که مناسب است


حریف ویکتلینگ شماره یک نیوزیلند BJ Watling قصد دارد برای دومین تست مقابل West Indias از مصدومیت برگردد ، در حالی که گردشگران سه شنبه با کمار روچ و شین داوریچ منتفی بودند ضربه ای مضاعف خوردند. روچ ، سرباز پیس ، در پی مرگ پدرش در هفته گذشته در حال بازگشت به خانه است در حالی که داوریچ نگهدارنده wicket همچنان از ناحیه دست دچار مشکل است که پس از روز اول آزمون ، او را از حاشیه دور کرد. نیوزیلند به دنبال جارو کردن مجموعه اول است که آزمایش اول را با یک وقفه خاتمه داده و 134 اجرا در طی چهار روز انجام داده است ، در پشت 251 بهترین شغل در اولین دوره کاری توسط کین ویلیامسون.

اخبار

واتلینگ ، که از ناحیه همسترینگ رنج می برد ، اطمینان داشت که با شروع آزمون دوم در روز جمعه در ذخیره گاه حوضه در ولینگتون ، می تواند جای خود را در لیست سیاه کلاه ها بگیرد.

وی گفت: “به نظر می رسد که پیشرفت بسیار خوبی داشته است.”

“من چند تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشته ام و هفته گذشته در طول مسابقه آزمون کمی تمرین کرده ام و به نظر می رسد خیلی خوب شده است.”

با وجود پیروزی جامع نیوزلند در آزمون اول ، واتلینگ گفت که این بدان معنا نیست که آزمون دوم نیز از همان الگوی پیروی می کند.

وی گفت: “این کار در مورد سازگاری با آنچه در حوضه به دست می آوریم و آماده بودن برای رفتن در آن شرایط است.”

“هوا برای آزمون بسیار خوب به نظر می رسد اما شما هرگز در حوضه نمی دانید ، ممکن است کاملاً مسطح باشد یا برای بولرها کمی در آن باشد.”

اگر واتلینگ در این بازی گنجانده شود ، این احتمالاً به این معنی است که ویل یانگ ، که به عنوان افتتاحیه در همیلتون بازی می کرد ، مجبور به بیرون آمدن خواهد شد و تام بلوندل ، که دستکش دروازه بان را بدست گرفت و در شماره شش خفاش کرد ، به موقعیت عادی خود در بالای سر برمی گردد. سفارش.

در همین حال ، وست هند ، جوشوا دا سیلوا 22 ساله را که در بند نیست ، به تیم خود فراخواند تا داوریچ را پوشش دهد در حالی که دارنده چمار در صف است تا جایگزین روچ در بولینگ شود.

تبلیغ شده

چپ شمرون هتمیر چپ دست هنوز تحت پروتکل های ضربه مغزی است که پس از ضربه ای که در سری Twenty20 به سر وارد شده است و Keemo Paul همه کاره به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران تحت معالجه قرار دارد.

تصمیم در مورد در دسترس بودن آنها برای آزمون در اواخر هفته گرفته خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله