نیوزیلند در اولین T20I با 5 ویکت غرب هند را شکست می دهد


Paceman Lockie Ferguson یک سد ویرانگر پنج ویکت را به راه انداخت ، زیرا نیوزلند روز جمعه با باز کردن غلتکی سری T20 در اوکلند ، غرب هند را سرنگون کرد. این مسابقه – اولین کریکت بین المللی که تقریباً نه ماه در نیوزیلند بازی کرد – یک فینال ناخن آور را رقم زد زیرا سیاهپوشان پس از تعیین هدف 176 در فینال به 179-5 رسیدند ، دوش مداوم به معنای آغاز کار بود به 16 کاهش یافت و بسیاری از بازیکنان ، به ویژه گردشگران ، پس از ظهور روز پنجشنبه از قرنطینه Covid-19 ، زنگ زده شدند.

اخبار

اما در هر دو طرف عملکردهای برجسته فردی وجود داشت ، به خصوص 75 بازی بدون شکست فرگوسن و کاپیتان وست ایندیز ، کی روش پولارد از 37 توپ.

فرگوسن ادعا كرد كه بهترين شكل 5-21 را در زمينه ترمز براي شروع پرواز از هند هند به وجود آورده و گفته است كه محدوديت هاي كوتاه در پارك بهشت ​​به هدف او كمك كرد.

وی گفت: “این یکی از دیوانه ترین زمینه هایی است که می توانید در آن بازی کنید ، توپ به همه جا پرواز می کند و خوشبختانه امروز برای من مناسب است که بسیار خوب است.”

پولارد تقریباً به تنهایی به غرب وست هند بازگشت و هشت شش و چهار چهار نفره را محکم زد تا تیمش یک هدف رقابتی تعیین کند.

وی گفت: “این کریکت خارق العاده بود ، از نظر توپ در حال عبور از مرزها بود.”

“این یک نوع بازی آشفته و آشفته بود ، کمی بی انضباطی با ما در سمت بولینگ نشان داد.”

قبل از شروع بازی ، هر دو طرف در یک حرکت علیه نژادپرستی زانو زدند ، بازیکنان وست ایندی هر کدام مشتی دستکش سیاه برافراشتند.

“مدت زمان طولانی است”

آندره فلچر ، افتتاح کننده مسابقه وست ایندی ، شش نفره نخست وزیر کایل جمیسون را شکست داد ، که در بازی های بین المللی کریکت T20 موفق به دریافت 18 گل از اولین گل خود شد.

توریست ها حتی علیه حامیش بنت وحشیانه تر رفتار کردند و 29 کرایه از یک کابوس را برای تندرست تاراج کردند.

آنها 58 نفر از دست داده بودند بدون اینکه فرگوسن در 34 سالگی فلچر را از بین ببرد و پاک کند.

وست ایندی ها در طول 11 توپ 5 ویکت را برای یک بارگیری از دست دادند ، در حالی که فرگوسن در طول طلسم ادعا کرد سه اسکالپ و تیم ساوته کاپیتان دو بار.

سهم پولارد به نظر می رسید که وقتی نیوزیلند یک شروع متزلزل را شروع می کند ، تعیین کننده باشد و افتتاحیه پیشکسوتان مارتین گوپتیل به مدت 5 نفر را ترک کند.

آنها به زودی 63 و 4 ساله شدند که راس تیلور تمام شد.

Devon Conway و جیمی نیشام ، اولین بازیکن Black Caps ، متولد آفریقای جنوبی ، به نظر خطرناک می آمدند ، زمانی که پولارد همکاری 77 ساله خود را با Conway در 41 سالگی قطع کرد.

اما نیشام که 48 امتیاز از 24 توپ به ثمر رساند ، نیوزیلندی ها را با میچل سانتنر هدایت کرد و صاحب شش شد تا با چهار توپ جایگزین پیروزی شود.

ساوته ، که به عنوان کاپیتان ثابت کین ویلیامسون در کریکت تست تمرکز دارد ، گفت: “این یک بازی بسیار عجیب بود اما خوب بود که از سمت راست بیرون بیایید.”

تبلیغ شده

“مدت زیادی است که نمی گذرد ، ما خوشبخت هستیم که اینجا در مقابل جمعیت بازی می کنیم و امیدواریم که هواداران از آن لذت ببرند.”

مسابقه بعدی در سری سه مسابقه روز یکشنبه در کوه مونگانوی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله