نیوزیلند با وجود افتخار اجرای بلیتز، از وایت‌واش پاکستان اجتناب کنید

هنری شیپلی و راچین راویندرا در پنجمین و آخرین مسابقه بین‌المللی یک روزه یکشنبه در کراچی، شش ویکت مشترک داشتند و نیوزلند با 47 ران، پاکستان را شکست داد. این پیروزی به این معنی بود که نیوزیلند در سری پنج بازی که پاکستان با نتیجه 4-1 پیروز شد، از شکست خوردن خودداری کرد. نیوزلند ابتدا ضربت خورد و به مدت 299 در 49.3 اور با نیم قرن از ویل یانگ و تام لتهام حذف شد. سپس شیپلی پرتاب کننده سریع 3-34 و راویندرا اسپینر بهترین بازی خود را 3-65 به دست آورد، زیرا نیوزلند از 72 توپ درخشان 94 جان سالم به در برد که افتخار احمد از آن خارج نشد تا پاکستان را با 252 توپ در 46.1 اور اخراج کند.

این شکست یعنی صعود پاکستان به رتبه یک در رده بندی ODI تنها 48 ساعت به طول انجامید و آنها اکنون پس از استرالیا و هند سوم هستند.

لاتام گفت: “مطمئناً خوشحال کننده است که در بازی گذشته عملکرد کاملی داشته باشیم.”

شیپلی با توپ جدید به طرز فوق‌العاده‌ای بولینگ بازی کرد، او طول‌های مناسبی را در این ویکت پیدا کرد بعد از اینکه ما امتیاز یکسانی گرفتیم.

احمد با نتیجه 66-4 دفاع پاکستان را رهبری کرد و او 97 را برای ویکت پنجم با آقا سلمان به ثمر رساند.

ضربه آتشین احمد شامل هشت چهار و دو شش بود.

جمعیتی حدود 20000 نفری در تعطیلات آمده بودند تا بابر اعظم صدمین ODI خود را به یاد ماندنی بسازد، اما زمانی که کاپیتان پاکستانی با یک شوت نادرست از شیپلی برای ضربه پنج توپی گرفتار شد، ناامید شدند.

قبل از آن بازکننده، شان مسعود هفت تا شده بود. فخار زمان یک توپ پر زحمت 64 را 33 به دست آورد و محمد رضوان توپ 9 را از دست داد و پاکستان را با نتیجه 66 بر 4 با مشکل مواجه کرد.

اعظم گفت: «آنطور که برنامه ریزی کردیم، نتوانستیم آن را به این شکل تمام کنیم.

“با این حال، کل مجموعه فوق العاده بود. بازی های خوبی وجود داشت. نکات مثبت زیادی وجود داشت، ما توانستیم قدرت نیمکت خود را بررسی کنیم.”

اسامه میر 20، شاداب خان 14، شاهین شاه افریدی هیچ گلی و محمد وسیم شش گل به ثمر رساندند اما نتوانستند به اندازه کافی برای حمایت از احمد گلزنی کنند.

اینینگ نیوزلند حول توپ 91 یانگ 87 و توپ 58 توپ 59 از لاتهام پس از اینکه تیم میهمان موفق به زدن توپ در ورزشگاه ملی شد ساخته شد.

نیوزلند تام بلوندل را برای 15 و سپس هنری نیکولز را برای 23 از دست داد، قبل از اینکه یانگ در یک ویکت سوم با لاتهام 74 ران اینینگ را ثابت کرد.

یانگ هشت تا چهار و دو شش زد و به دنبال آماده شدن برای صد بود، اما در اوور 30 ​​به طرز هوشمندانه ای توسط رضوان دروازه بان شاداب از پای شاداب گرفتار شد.

مارک چپمن با یک توپ 33-43 با دو توپ شش و پنج چهار سرعت را افزایش داد و 56 را برای ویکت چهارم با لاتهام اضافه کرد.

چپمن بدشانس بود که از پشت دستکش گرفتار شد و سعی داشت شاداب را به سمت پا جارو کند. او 22 امتیاز را یک اور از آقا سلمان اسپینر گرفت.

لاتام همچنین پس از زدن پنج مرز در اور 42 از اسپینر میر خارج شد.

راویندرا (28) و کول مک‌کانچی (26) قبل از اینکه نیوزیلند در 49.3 اور بولینگ شود، دوهای مفیدی را اضافه کردند.

برای پاکستان، شاهین 3-46 گرفت در حالی که میر و شاداب هر کدام دو ویکت گرفتند.

پاکستان دو بازی اول را با پنج ویکت و هفت ویکت در راولپندی برد و سپس دو مسابقه بعدی را در کراچی با 26 و 102 ران برد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله