نیشان مادوشکا و کوسال مندیس در نقش سریلانکا پامل ایرلند با دو تن برخورد کردند

نیشان مادوشکا و کوسال مندیس هر دو در برابر ایرلند پنج‌شنبه دو قرن را پشت سر گذاشتند، زیرا چهار ضربه‌زن برتر سریلانکا همگی صدها ضربه را برای سومین بار در تاریخ تست زدند. میزبانان اولین اینینگ خود را در 704 برای سه بعد از چای در روز چهارم دومین تست در گال، 212 دوش جلوتر اعلام کردند. ایرلند 54 برای دو در استامپ بود و در روز آخر به 158 بازی دیگر نیاز داشت تا از دومین شکست متوالی اینینگ جلوگیری کند. ایرلند همچنان می تواند به اولین تساوی تاریخی دست یابد، اگر بتواند پس از باخت در هر پنج بازی خود از زمان کسب وضعیت تست در سال 2017، ادامه دهد.

مادوشا اولین قرن آزمایشی خود را به دوصد نفر تبدیل کرد و بعد از ماهلا جایاواردن دومین جوان جوان سریلانکایی شد که موفق به کسب تست 200 شد.

او برای 205 در سومین جلسه بعد از ناهار، lbw به اندی مک براین اخراج شد، در حالی که ایرلند با موفقیت تصمیم را پس از رد درخواست تجدیدنظر اولیه بررسی کرد.

ضربه ماراتن مادوشا شش دقیقه کمتر از هشت ساعت بعد از اینکه او با 339 زایمان روبرو شد و 22 ضربه چهار و شش ضربه زد به طول انجامید.

مندیس که دو بار در دهه 190 اخراج شده بود، به اولین تست 200 خود رسید با فشار دادن یک بن وایت در پشت مربع برای سرقت یک تک آهنگ.

او 245 دوش جمع آوری کرد و یک رکورد جهانی وسیم اکرم با 12 شش دوش در یک دوره آزمایشی زمانی که در تلاش طولانی برای برابری با این امتیاز گرفتار شد، یک فاصله داشت.

آنجلو ماتیوس در اولین تست به دلیل یک اردک اخراج شد و در این مسابقه کنار گذاشته شد، اما از مهلت خود حداکثر استفاده را کرد تا صدمین تست خود را ارسال کند.

این باعث شد میزبانان چهار قرنی خود را پس از هند در برابر بنگلادش در سال 2007 و پاکستان در برابر سریلانکا در سال 2019، در کتاب های تاریخ ثبت کنند.

کاپیتان دیموث کاروناراتنه که روز چهارشنبه 115 گل به ثمر رساند بلافاصله اعلام کرد.

مجموع هیولاهای آنها 704 برای سه نفر نیز بالاترین امتیاز تاریخ در Galle بود و 638 بنگلادش را در سال 2013 تحت الشعاع قرار داد.

زمین هنوز بهشت ​​خمیرها بود، اما رامش مندیس جیمز مک کالوم را برای 10 مرتبه تمیز کرد تا اینکه جایاسوریا پیتر مور را در پوشش اضافی کوتاه گرفتار کرد.

اندی بالبیرنی و هری تکتور ایرلند را بدون دردسر بیشتر با کاپیتان در 12 و ایرلند شماره 4 بر 7 شکست دادند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله