نیازهای نادرست میانی RCB برای ارائه در مقابل LSG پر قدرت

رویال چلنجرز بنگلور قصد دارد تا در روز دوشنبه با یک غول جنگجوی Lucknow Super Giants در IPL در لاکنو، اتکای بیش از حد خود را از بین ببرد. RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که تمام گلزنی‌ها را در هشت بازی تاکنون انجام داده‌اند، تلاش کرده است. از آنجایی که اکثر تیم ها در جدول رده بندی نزدیک به هم هستند، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت ها کاهش یافته است.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی این کار را انجام دهند و زمان آن رسیده است که افرادی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک پا به میدان بگذارند.

فیلدینگ و صید نیز باید بهبود یابد، چیزی که خود کوهلی پس از باخت به KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” استفاده شده است، آمادگی کامل را به دست آورد.

محمد سراج بازیکن برجسته RCB بوده است و نیاز به حمایت سایر پرتاب کننده های سریع دارد. هارشال پاتل وظیفه بولینگ اورهای سخت را دارد اما او می خواهد نرخ اقتصادی خود را از 9.94 پایین بیاورد.

از سوی دیگر LSG پس از پیروزی بزرگ مقابل پنجاب کینگز وارد بازی می شود. عملکرد ضربتی در برابر پنجاب گواهی بر قدرت آتش آنها بود. وقتی کایل مایرز، مارکوس استونیس و نیکلاس پوران شروع به کار کنند، هیچ کل ایمن نیست.

با این حال، کاپیتان KL Rahul احساس گرما خواهد کرد و می‌خواهد در زمین خانگی LSG بیانیه‌ای بدهد. زمین در لاکنو کمی ناامید کننده بود و برخلاف نقاط قوت تیم میزبان کار کرد.

باترهای LSG که در Mohali زیبایی ضربتی ارائه کردند، به شدت شروع کردند، اما آنها به دلیل ماهیت کند سطح اینجا با مشکل مواجه شدند. با این حال، از راهول و شرکت انتظار می رود که نمایشی بسیار بهتر از آنچه در بازی خانگی قبلی خود داشتند ارائه دهند زیرا نتوانستند 136 را از موقعیت فرماندهی تعقیب کنند.

اسپینرها از بولینگ در لاکنو لذت برده اند و راوی بیشنوی در کنار آمیت میشرا مسئولیت را به دوش می کشد. آهنگساز افغان نوین الحق در غیاب مارک وود مرتب بوده است. آوش خان در هفت بازی نزدیک به 10 ران در هر اوور دریافت کرده است و او به دنبال تغییر آن است.

Lacknow Super Giants: KL Rahul (c)، Kyle Mayers، Deepak Hooda، Krunal Pandya، Amit Mishra، Nicholas Pooran (wk)، نوین الحق، Ayush Badoni، Avesh Khan، Karan Sharma، Yudhvir Charak، Yash Thakur، Romario Shepherd، Mark Wood، Swapnil سینگ، مانان وهرا، دانیل سامس، پراک مانکاد، کریشناپا گاوتام، جایدو اونادکات، مارکوس استوینیس، راوی بیشنوی و مایانک یاداو.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بانداژ، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک، سیدارت کائول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، محمد سراج، هارش‌نال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، دیوید ویلی.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله