نگرانی بزرگ مصدومیت KL Rahul برای LSG در آستانه چالش CSK Blockbuster

لاکنو سوپر غول‌ها (LSG) که به دلیل مصدومیت کاپیتان KL Rahul و دریانورد Jaydev Unadkat آسیب دیده است، نسبت به توانایی چنای سوپر کینگز برای برگشت به عقب وقتی دو تیم در دیدار چهارشنبه لیگ برتر هند با یکدیگر روبرو می‌شوند، محتاط خواهند بود. LSG همچنین پس از شکست در تعقیب تعداد ناچیز 126 در لانه خود، با گرما روبرو خواهد شد، و در روز دوشنبه توسط رویال چلنجرز بنگلور فقط 108 اور در 19.5 اور به دست آمد.

راهول در بازی روز دوشنبه مقابل RCB از ناحیه ران راستش آسیب دید، در حالی که اونادکات هنگام بولینگ روی تورها به شدت لیز خورد که منجر به سقوط بدی در روز یکشنبه شد.

میزان هر دو آسیب هنوز مشخص نیست، اما راهول در تعقیب و گریز ناموفق LSG با سه توپ بدون حساب روبرو شد و در شماره 11 قرار گرفت. حضور او در تیم LSG برای بازی چهارشنبه مشکوک است.

بازیکنانی مانند کایل مایرز، نیکلاس پوران، مارکوس استوینیس و کرونال پاندیا در بازی‌های قبلی به‌صورت فردی و جمعی وارد بازی شده‌اند تا امتیاز لاکنو را حفظ کنند، در حالی که کاپیتان راهول پس از دو نیم قرن در بهترین حالت خود نبوده است (74 برابر پنجاب کینگز و 68 در مقابل گجرات تایتانز).

عملکرد LSG در این فصل به شدت تغییر کرده است. در حالی که از یک طرف نمایش های فرماندهی ارائه کرده اند که مورد حسادت طرف های دیگر قرار گرفته است، یک دکمه خود تخریبی نیز در جایی پنهان کرده اند که به طور خودکار خاموش می شود.

بازی آنها مقابل پنجاب کینگز در 28 آوریل یادآور دستاوردهایی بود که تیم می‌تواند در مجموع به دست آورد، در حالی که بازی آنها مقابل RCB در روز دوشنبه نمونه‌ای از این بود که چگونه یک تیم می‌تواند به طرز فاجعه‌باری در حالی که مجموعاً 126 را تعقیب می‌کرد، شکست بخورد.

257 بر 5 مقابل پنجاب کینگز، که منجر به پیروزی 56 ران شد، کلاس و خونسردی در آن نوشته شده بود. در برابر RCB

ضعف آنها در تسلیم شدن در برابر فشار، به خصوص زمانی که کاپیتانشان راهول ممکن است نتواند روز چهارشنبه به دلیل کشیده شدن احتمالی عضله خم کننده لگن بازی کند، می تواند به CSK به رهبری MS Dhoni اعتماد به نفس کافی برای انجام تمام مراحل تهاجمی بدهد.

LSG ممکن است با 10 امتیاز از 9 بازی در رده سوم جدول رده بندی IPL قرار گیرد، اما ضربه هولناکی که به روحیه آنها پس از باخت 18 ران مقابل RCB وارد شد، می تواند توسط CSK مورد سوء استفاده قرار گیرد، زیرا او نیز از 9 بازی 10 امتیازی دارد اما به دلیل قرار گرفتن در رده چهارم قرار دارد. نرخ اجرای خالص پایین تر (NRR).

اگرچه CSK در حال شکست متوالی به راجستان رویالز و پنجاب کینگز است، توانایی آنها در بازگشت به عقب هرگز نمی تواند دست کم گرفته شود.

با توجه به اینکه ذکاوت تاکتیکی دونی در بیشتر پیروزی های آنها در این فصل نقش حیاتی ایفا می کند، کاپیتان سابق هند می تواند از این موقعیت استفاده کند، به خصوص اگر راهول در روز چهارشنبه بازی نکند.

CSK بار دیگر به شدت به دوون کانوی بازکننده نیوزیلندی خود تکیه خواهد کرد، کسی که در فرم زندگی خود بوده است، با به ثمر رساندن 414 دوش از 9 مسابقه با میانگین 59.14 و نرخ ضربه 144.25.

بدشانسی بود که CSK به پنجاب باخت، علی‌رغم اینکه کانوی با شکست 92 شکست‌ناپذیر در Chepauk تیمش را به 200 بر چهار رساند، اما در نهایت شاهد بازبینی کل توپ آخر بود.

Ruturaj Gaikwad، Ravindra Jadeja و Ajinkya Rahane بازیکنانی با خلق و خوی بزرگ هستند و می توانند در هر روز شلیک کنند، در حالی که دو نفره سریلانکا متشکل از Maheesh Theekshana و Matheesha Pathirana سلاح های قدرتمندی در زرادخانه بولینگ CSK بوده اند، البته Moeen Ali و Jadeja را فراموش نکنید. .

خیلی به این بستگی دارد که چه کسی LSG را در زمین روز چهارشنبه رهبری کند. RCB غیبت راهول را برای بخش عمده ای از بازی روز دوشنبه مقابل RCB احساس کرد و CSK نیز می تواند از همین موقعیت استفاده کند اگر او در روز چهارشنبه بیرون بیاید.

تیم ها (از): لاکنو سوپر غول ها: کی ال راهول (ج)، آوش خان، آیوش بادونی، کوئینتون د کوک، کریشناپا گوتهام، آرپیت گولریا، دیپاک هودا، پراک منکاد، کایل مایرز، آمیت میشرا، محسن خان، نوین ال -حق، کرونال پاندیا، نیکلاس پوران، راوی بیشنوی، دانیل سامس، کاران شارما، روماریو شپرد، مارکوس استوینیس، سواپنیل سینگ، جایدو اونادکات، مانان ووهرا، مارک وود، یاش تاکور، یودهویر سینگ.

چنای سوپر کینگز: ام اس دونی (یک/هفته)، آکاش سینگ، معین علی، باگات ورما، دیپاک چهار، دوون کانوی، توشار دشپانده، شیوام دوبه، روتوراج گایکواد، راجواردان هانگرگکار، راویندرا جادجا، سیساندا ماگالاهیر، آجای، آجای ، دواین پرتوریوس، آجینکیا رهانه، شیک رشید، امباتی رایودو، میچل سانتنر، سابخرانشو سناپاتی، سیمارجیت سینگ، نیشانت سیندو، پراشانت سولانکی، بن استوکس، ماهیش تیکشانا.

شروع مسابقه در ساعت 3:30 بعد از ظهر IST.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله