نواک جوکوویچ توسط هولگر رون 20 ساله از اوپن ایتالیا حذف شد

تصویر فایل نواک جوکوویچ© AFP

شماره هفت جهان، هولگر رون، نواک جوکوویچ ناامید را با نتایج 6-2، 4-6، 6-2 در روز چهارشنبه شکست داد، و نفر اول را در یک چهارم نهایی با وقفه دراماتیک در مسابقات آزاد ایتالیا به بیرون فرستاد. جوکوویچ قهرمان شش بار در این مسابقه دچار مصدومیت نامشخصی شد که برای دومین بار به دانمارکی 20 ساله در حال رشد شکست خورد. رون در نوامبر گذشته صرب را شکست داد و مستر 1000 را در پاریس برسی برد. آخرین مسابقه بین این دو بازیکن با برخورد با داور صندلی توسط هر دو بازیکن – جوکوویچ در یک اخطار زمان و Rune بر روی یک تماس خط دوم – مخدوش شد.

بازی برای بیش از یک ساعت به دلیل باران متوقف شد. مدت کوتاهی پس از شروع مسابقه، جوکوویچ درخواست حوله های اضافی برای پوشاندن کمر خود روی نیمکت در بیشتر تعویض ها کرد.

او همچنین در هفته‌های گذشته از آرنج راست رنج می‌برد که باعث شد او مسابقات مادرید را از دست بدهد و آماده‌سازی پیش از رولان گاروس را عقب انداخت.

او پس از سومین گیم ست دوم توسط مربی و پزشک مسابقات مداوا شد و قبل از بازی به او مسکن داده شد. جوکوویچ برای هفدهمین بازی متوالی خود در یک چهارم نهایی رم بازی می کرد که اکنون با نتیجه 13-4 ایستاده است. توماس بردیخ آخرین بازیکنی بود که در یک هشتم نهایی در رم در سال 2013 او را شکست داد.

رکورد رم او به 67-11 کاهش یافت زیرا تلاش او برای کسب عنوان هفتمی پس از دو ساعت و 18 دقیقه با 35 خطای غیراجباری تنها در چهارمین باختش در فصل به پایان رسید. رون در نیمه نهایی با کاسپر رود شماره چهار جهان یا فرانسیسکو سروندولو آرژانتینی روبرو خواهد شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله