نواک جوکوویچ برای رسیدن به فینال های ATP در سمیس از الکساندر زورف پیروز شد


نواک جوکوویچ در روز جمعه مقابل الکساندر زورف نبرد کرد و در روز چهارشنبه در فینال ATP به جمع چهار تیم نهایی راه یافت ، در همان مسیر باقی ماند تا با رکورد شش عنوان راجر فدرر در رویداد پایان فصل مطابقت داشته باشد. رده بالای صربستان که در دومین مسابقه رفت و برگشت توسط دانیل مدودف به طور کامل شکست خورد ، باز هم در O2 Arena لندن پایین ترین سطح خود بود اما برای پیروزی 6-3 ، 7-6 (4/7) آنقدر تلاش کرد. این برنده 5 بار در گروه توکیو 2020 پس از مدودف دوم شد و روز شنبه در مرحله نیمه نهایی با دومینک تیهوم رده سوم بازی می کند. رافائل نادال ، نفر دوم ، پس از کسب مقام دوم در گروه لندن 2020 ، در نیمه نهایی دیگر به مصاف مدودف می رود.

اخبار

جوکوویچ در اولین زمان درخواست در ورزشگاه خالی Zverev آلمان را شکست و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید ، و تهدید به فرار با این مسابقه کرد – تکرار فینال 2018 ، که Zverev در ست های مستقیم برنده شد.

به نظر می رسید این بازیکن 33 ساله پس از جاسوسی غیرمعمول خود توسط مدودف متمرکز شده و وقتی که در بازی هفتم خود را با نتیجه 15 بر 40 به پایان رساند ، خود را از دردسر باز کرد.

ثابت شد که این آخرین فرصت برای Zverev در ست است و 17 بار برنده گرند اسلم ، جوکوویچ ، یک برنده عقب را در خط دروازه قرار داد تا نتیجه 6-3 شود.

جوکوویچ در بازی چهارم ست دوم پس از خطای دو خطا به زروف یک امتیاز استراحت داد اما آلمانی نتوانست بزرگ استفاده کند.

بازیکن پنجم 23 ساله در بازی بعدی دو امتیاز شکست در خدمت خود ذخیره کرد و در حالی که بینی خود را جلو نگه داشت ، غرش بیرون آورد.

این مجموعه به یک تای بریک رسید. Zverev یک استراحت کوتاه به دست آورد اما جوکوویچ تساوی داد و فشار بر روی ژرمن بود که برای دادن پیروزی صربستان متزلزل شد.

برترین بازیکن گفت که برخلاف عملکردش مقابل مدودف ، گفته است که “در بیشتر بازی ها بازی کسی” ، او موفق به پیدا کردن شوت های مناسب در زمان مناسب شده است.

وی گفت: تیم ، که اولین گرند اسلم خود را در سپتامبر US Open به دست آورد ، یک حریف سرسخت خواهد بود.

جوکوویچ اضافه کرد: “بدیهی است که در اوایل کار خود ، او بهترین عملکرد خود را در زمین خاکی بازی کرد اما البته که یکی از سخت ترین کارها در این تور ، فداکارترین بازیکنان بود ، دومینیک بازی” A “خود را در سایر سطوح پیدا کرد.”

“اولین اسلم او در اوایل سال جاری در نیویورک وارد زمین های سخت شد. من سال گذشته او را در اینجا بازی کردم – در ست سوم 7-6 شکست خوردم. این واقعا یک مسابقه هیجان انگیز بود. امیدوارم که بتوانیم یک مسابقه عالی دیگر داشته باشیم اما این بار با نتیجه ای متفاوت. “

جوکوویچ که به تازگی با رکورد شش بار قهرمانی شماره یک جهان در پایان سال پیت سمپراس برابر شده است ، این فرصت را دارد تا با پیوستن به فدرر غایب در 6 عنوان ، فصل ویروس کرونا را که در سال 2020 کاهش یافته است ، به اوج برساند.

تبلیغ شده

مدودف در مسابقه عصر که یک لاستیک مرده است ، دیه گو شوارتزمن ، رده هشتم را به خود اختصاص می دهد.

O2 Arena قبل از رفتن به مسابقات قهرمانی به تورین ، برای دوازدهمین و آخرین فصل مسابقات را برگزار می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله