نواک جوکوویچ از سیاست خشونت خانگی برای تنیس حمایت می کند


نواک جوکوویچ گفت که وی به دنبال اتهامات مطرح شده علیه الکساندر زورف پس از رسیدن رده های اول به جمع چهار تیم آخر در فینال ATP در روز جمعه ، از سیاست خشونت در خانواده برای تنیس حمایت کرد. این صربستانی حریف آلمانی خود را با نتیجه 6-3 ، 7-6 (7/4) شکست داد و در نیمه نهایی روز شنبه با قهرمان دوم اوپن ایالات متحده ، دومنیک تایم بازی خواهد کرد. Zverev ، که در مسابقات ATP Finals 2018 لندن برنده شد ، تحت سایه ادعاهای سو abuse استفاده جدی که دوست دختر سابق او اولگا شاریپوا انجام داده بود ، شرکت می کند. او اتهامات مطرح شده توسط بازیکن رده سنی سابق در اینستاگرام و در دو مصاحبه رسانه ای را به شدت رد می کند ، اما به آنها جزئیات پرداخته است.

اخبار

ATP ، که تورهای مردانه را اجرا می کند ، تا هفته گذشته مورد انتقاد قرار گرفته بود که هیچ اظهار نظری نکرده است ، هنگامی که بیانیه عمومی صادر کرد و گفت “هر نوع خشونت یا سو abuse استفاده را به طور کامل محکوم می کند”.

چندین ورزش بزرگ آمریکایی سیاستی را تعیین می کنند که روشی را باید دنبال کنید که در چنین شرایطی دنبال شود و جوکوویچ معتقد است که تنیس نیز باید از همان مسیر پیش رود.

وی گفت: “من ساشا (Zverev) را از مدت بسیار زیادی می شناختم از او بسیار جوان بود.” “من همیشه رابطه بسیار خوبی با او داشتم ، او مرد بسیار خوبی است. من احترام زیادی برای او ، خانواده اش قائلم. از شنیدن اینکه او چنین چیزی را پشت سر می گذارد ناراحت شدم.

“من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. بدیهی است كه من از هیچ نوع خشونت حمایت نمی كنم. آیا ATP باید سیاستی تدوین كند؟ بله ، چرا كه نه؟ احتمالاً باید وجود داشته باشد.”

تنیس تا حدود زیادی صفوف اطراف Zverev را بسته است ، داریا گاوریلووا استرالیایی یک استثنا not قابل توجه است که می گوید او معتقد است شاریپووا است و جوکوویچ حمایت خود را از آلمانی ارائه داده است.

“شماره یک جهان” گفت: “او با توجه به نتایج خود در ماه و نیم اخیر به خوبی از پس آن برآمده است.

“من صمیمانه برای او آرزو می کنم که به زودی بر این مسئله غلبه کند و بتواند روی زندگی و حرفه تنیس خود تمرکز کند.”

تبلیغ شده

Zverev بار دیگر به این نکته اشاره کرد که اقدامات قانونی انجام نخواهد داد – چیزی که شاریپووا نیز گفته است – و علیرغم اتهامات و همه گیری ویروس کرونا ، اعلام کرد که این یک “سال عالی” است.

این بازیکن 23 ساله در فینال اوپن استرالیا و یو اس اوپن به نیمه نهایی رسید.

مباحث ذکر شده در این مقاله