نه راهول دراوید یا سوراو گانگولی! Virender Sehwag پاکستان را به عنوان بهترین خمیر متوسط ​​انتخاب می کند

عکس فایل بازکننده سابق هند ویرندر سهواگ© توییتر

ویرندر سهواگ، بازکننده افسانه ای تیم کریکت هند، انزمام الحق پاکستانی را به عنوان بهترین بت زن درجه متوسط ​​آسیا انتخاب کرد. در اپیزود اخیر «صبحانه با قهرمانان» به میزبانی گاوراو کاپور، سهواگ توضیح داد که چگونه کاپیتان سابق پاکستانی حتی در اوایل دهه 2000 مظهر ضربه زدن بی باک بود و همچنین توضیح داد که چرا اینزامام را به جای ساچین تندولکار انتخاب کرده است. سهواگ که تندولکار را «لیگ خودش» می‌خواند، گفت که اینزامام در بین «بقیه» بهترین است و او یکی از معدود کتک‌زنان در آسیا بود که افزایش نرخ‌های دویدن مورد نیاز را آزار نمی‌داد.

“اینزی بای باهوت شیرین های. ساب لوگ باات کارته های ساچین تندولکار کی لکین اینزامام الحق آسیا کا سابسه بادا باتسمن اصلی ماآنتا هون. count he nahi karte hum. lunga 10 over mein 80 run koi aur team aur player panic kar jate he par vo kehte the ki bann jayenge chinta mat karo (اینزی بای خیلی خیلی شیرین بود. همه در مورد ساچین تندولکار صحبت می کنند، اما من معتقدم که انزامام الحق بزرگترین ضربه زن درجه متوسط ​​آسیا است. به این دلیل است که تندولکار فراتر از هر لیگی از خفاش ها است. ما او را در زمره خفاش کاران به حساب نمی آوریم. او حتی در بین انسان ها به حساب نمی آید. پاکستان، سریلانکا یا بنگلادش – در میان آنها، من کسی را بهتر از او ندیده ام. در آن زمان، در سال‌های 2003 و 2004، با 8 ران در هر اوور، می‌گفت: «نگران نباش. ما آنها را به راحتی گل می زنیم. منظورم این است که با 80 ران در 10 اور، هر تیم دیگری وحشت می کند. هر بازیکن دیگری وحشت می کند. او فقط می‌گفت: «ما این کار را می‌کنیم. نگران نباش)» او گفت.

Inzamam با 8830 دوش در 120 مسابقه آزمایشی و 11739 دوش در 378 مسابقه بین المللی یک روزه یکی از بهترین کاپیتان ها و باتجرهایی است که پاکستان تاکنون تولید کرده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله