نه ایشان کیشان! هاربهاجان سینگ بازیکنی را انتخاب کرد که می توانست در فینال WTC جایگزین KS Bharat شود.

تیم هند در فینال آتی مسابقات جهانی تست (WTC) از خدمات ستاره ویکت بان-باتر ریشابه پنت محروم خواهد شد. پنت سال گذشته در یک تصادف رانندگی شرکت کرد و از آن زمان تاکنون در مسیر بهبودی قرار گرفته است. در غیاب او، KS Bharat احتمالاً دستکش‌ها را حفظ می‌کند، و ایشان کیشان جوان به عنوان حفاظ دروازه‌بان پشتیبان. هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، در حالی که تیم هند را تجزیه و تحلیل می‌کند، احساس می‌کند که ویدیمن ساها می‌توانست در فینال WTC مقابل استرالیا به‌عنوان یک دروازه‌بان جایگزین KS Bharat شود.

“نه، فکر نمی‌کنم. KS Bharat اکنون برای هند بازی می‌کند. اگر Wriddhiman Saha بود، می‌گفتم بله، او را بازی کن. او تجربه بیشتری دارد و دروازه‌بان بهتری است. اگر KL Rahul آماده بود. ایندیان اکسپرس به نقل از هاربهاجان گفت: من او را در مقابل KS Bharat نیز بازی می کردم.

ساها که در IPL 2023 اخیراً برای گجرات تایتانز بازی کرد، از فوریه سال گذشته در مسابقه آزمایشی برای هند بازی نکرده است.

خیلی ها فکر می کردند ساها که یک IPL عالی دارد، برای بازی یکبار دعوت می شود، اما انتخاب کیشان نشان داد که کمیته شیو ساندر داس با تداوم پیش رفته است.

هنگامی که سال گذشته به سها قاطعانه گفته شد که دیگر برای وظیفه ملی انتخاب نخواهد شد زیرا آنها می خواهند فرد جوانتری را به عنوان معاون ریشابه پنت انتخاب کنند، هیچ شانسی وجود نداشت که این کهنه سرباز 39 ساله به زودی به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب شود. جایگزینی

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات، ایشان کیشان (هفته هفته).

بازیکنان آماده به کار: Yashasvi Jaiswal، Mukesh Kumar، Suryakumar Yadav.

موضوعات ذکر شده در این مقاله