“نه آنچه ما در حال حاضر به آن نیاز داریم…”: درباره شانس پریتوی شاو برای بازگشت پایتخت های دهلی در IPL 2023، حکم قوی ریکی پونتینگ

جلسات توری قبل از مسابقات پریتوی شاو، سرمربی دهلی کپیتالز، ریکی پونتینگ را متقاعد کرده بود که یک فصل موفقیت آمیز IPL در انتظار او است، اما او اکنون باید اعتراف کند که بسیاری از بازکننده‌ها در سایر تیم‌های IPL بهتر از توپ رنگارنگ بمبئی عمل می‌کنند. شاو پس از انجام شش بازی کنار گذاشته شده است و بعید است که دی سی به این زودی ها به او برگردد. “من فکر می کنم 13 بازی است (با در نظر گرفتن IPL 2022) از زمانی که Prithvi امتیاز 50 را برای پایتخت های دهلی ایجاد کرده است. تعداد زیادی از بازیکنان دیگر در صدر جدول با سایر تیم ها هستند که بسیار بهتر بازی می کنند. پونتینگ پیش از بازی این تیم مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز شنبه گفت.

شاو در این IPL تنها 47 ران در 6 بازی به ثمر رساند.

او گفت: “پریتوی در بهترین حالت خود می دانیم که او یک برنده مسابقه است. این یکی از دلایلی است که او یک بازیکن ماندگار است زیرا می دانیم که اگر او مقدار مشخصی توپ بزند، حدود 95 درصد از بازی ها را برنده می شویم.”

“اما تا اینجای این فصل، او نتوانسته است تولید کند. من فکر می کنم شش بازی ای که او انجام داد کمی بیش از 40 بازی بود، بنابراین این چیزی نیست که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم.”

بنابراین، کنار گذاشتن او تصمیم سختی است، اما امیدوارم تیمی که فردا در پارک قرار می دهیم بتواند یک بازی دیگر را برای ما برنده شود.” زمانی که او امسال وارد شد، چند هفته در NCA بود و به شدت روی تناسب اندام خود کار می کرد، او در وضعیت بدنی خوبی ظاهر شد و اخلاق کاری و تمریناتش و همه چیز در شبکه به من پیشنهاد کرد که ممکن است این باشد. آن سال بزرگ برای او بود، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.” حتی بازی کردن با فیل سالت انگلیسی در این فصل برای کپیتالز کار نکرد.

پونتینگ می‌گوید: «ما باید تلاش می‌کردیم تا جرقه‌ای در بالای جدول پیدا کنیم و فیل سالت در آخرین بازی به سمت بالا حرکت کرد، اما این نیز کاملاً کارساز نبود.

پونتینگ امیدوار است که شاو بتواند کارها را در صورتی که فرصت دیگری به دست آورد، به پایان برساند.

اما گفتن اینکه راه درازی در پیش است و اگر همه چیز با بالاترین سطح فعلی ما پیش نرود، دلیلی ندارد که او نتواند به تیم بازگردد و امیدوارم بتواند مسابقات را با قدرت تمام به پایان برساند.”

پونتینگ احساس می کند که نقش یک لنگر در کریکت T20 در حال از بین رفتن است، زیرا اکثر تیم ها وسواس زیادی به شش های بزرگ و نرخ ضربه بالا دارند.

“اگر به کاری که همه تیم‌ها انجام می‌دهند نگاه کنید، همه فقط در پاورپلی بیرون می‌روند و فقط سعی می‌کنند به یک شروع کامل پرواز کنند. و من فکر نمی‌کنم که این تعداد شش شش‌ها را در اوایل اینینگ ندیده باشم. پونتینگ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: همانطور که تاکنون در این IPL دیده‌ام.

پونتینگ احساس می‌کند که ضربات مهاجم می‌توانند به نقش‌های لنگر تبدیل شوند، اما برعکس این درست نیست.

“من معتقدم، می‌دانی، اگر بتمن پرخاشگر و قدرتمندی داشته باشی، آنها می‌توانند بازی خود را برای ایفای نقش لنگر تغییر دهند، اما بازیکنان نقش لنگر به ندرت می‌توانند به نرخ ضربه 200 تغییر کنند. می توانم فکر کنم امسال رهانه است.»

“بنابراین من احساس می‌کنم که احتمالاً نقش لنگر کمی در حال از بین رفتن است، اما به این بستگی دارد که شما به‌عنوان یک ضربه‌زن در آن روز چگونه پیش می‌روید. بنابراین شما تقریباً مجبور هستید نقش متفاوتی را بازی کنید.

“بنابراین این یک روز به روز است، اما من فکر می کنم نقش واقعی کسی که در یک بازه ضربه می زند یا به شماره سه ضربه می زند و سعی می کند در تمام اینینگ ها ضربه بزند، من فکر می کنم که از بین می رود.” دهلی کپیتالز روز شنبه به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهد رفت.

آیدن مارکرام، کاپیتان سانرایزز حیدرآباد، اذعان کرد که شکست دادن و تغییر مداوم در بازی XI به منظور یافتن تعادل مناسب، کار را دشوار کرده است، با این امید که در بازی‌های باقی‌مانده IPL تداومی در ترکیب ضربه‌ای خود پیدا کنیم.

بازیکنان SRH از ثبات کافی برخوردار نبوده اند و مدیریت تیم را مجبور به تغییر مکرر در ترکیب کرده است.

“بله، (خرد کردن و تغییر دادن) کار دشواری است. همان‌قدر که ما سعی می‌کنیم مکان‌هایی را پیدا کنیم که همه در تمام مدت بازی کنند، من مطمئناً معتقدم و موافقم که هر چه چیزها ثابت‌تر باشند، سریع‌تر و بهتر انجام می‌شوند. نتایج.

مارکرام گفت: “بنابراین برای ما مهم است که تلاش کنیم و نوعی تداوم در ترکیب تیم خود پیدا کنیم.”

“گاهی اوقات در بازی ها، تغییرات فقط بر اساس مسابقات است، اما ما اکنون به عنوان یک تیم در موقعیتی هستیم که امیدواریم تعادل زندگی خود را پیدا کنیم و امیدواریم که ترکیب را دقیقاً در بازی فردا به کار ببریم و مقداری تداوم با ضربه زدن به دست آوریم.” مارکرام می‌گوید که برای ضربه‌زنان، بیشتر در مورد پرداختن به طرز فکر است.

مارکرام گفت: “بله، متأسفانه این (ضربه زدن) شکست ما بوده است. اما من فکر می‌کنم که این واقعاً بیشتر به ذهنیت و رویکرد ذهنی نسبت به آن مربوط می‌شود.

“بنابراین ما سعی می کنیم بچه ها را آزاد کنیم و آنها را وادار کنیم تا خودشان را به بهترین شکل ممکن بیان کنند. من فقط احساس کردم که ما کمی محافظه کار بودیم و کمی در درون خودمان بازی می کنیم، متاسفانه. “اما اکنون این موضوع به دست آوردن آزادی برای بازیکنان است. سعی کنید بهترین نسخه از خود باشید و هر چیزی که از آنجا حاصل شود، فکر می‌کنم که برخورد با آنها بسیار آسان‌تر می‌شود.» واشنگتن ساندار به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از مسابقات IPL کنار رفت.

“واشی (واشنگتن ساندار) متأسفانه یک باخت بزرگ است، و همه ما می دانیم که او واقعاً چه کیفیتی دارد. او در تمام سه زمینه بازی فوق العاده است و تجربه بازی بین المللی کریکت را به ارمغان می آورد. این یک باخت بزرگ خواهد بود. مارکرام گفت.

“به همین دلیل، ما باید شاید چند ترکیب مختلف را امتحان کنیم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله