“نمی دانم کجا عقب ماند”: پاکستان در کاپیتانی IPL ویرات کوهلی عالی است

وسیم اکرم اخیراً نظرات خود را در مورد دوران ویرات کهلی به عنوان کاپیتان RCB به اشتراک گذاشته است.© AFP

وسیم اکرم کاپیتان سابق پاکستان اخیراً نظرات خود را در مورد دوران ویرات کوهلی به عنوان کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به اشتراک گذاشت. کوهلی، که از فصل افتتاحیه IPL 2023 در RCB حضور داشته است، این تیم را در سال 2016 به فینال رساند، جایی که آنها به SunRisers Hyderabad شکست خوردند. اکرم در پاسخ به سوالی درباره کاستی های کهلی به عنوان کاپیتان در IPL، ضمن اشاره به اینکه این بازیکن 34 ساله همزمان تیم هند و کاپیتان RCB بود، گفت: کاپیتانی گاهی اوقات سنگین می شود.

“نمی دانم کجا عقب افتاده است. او پسری بسیار سخت کوش است. شاید او خیلی روی کریکت هندی تمرکز کرده بود و در IPL گاهی اوقات کاپیتانی شما را سنگین می کند. بنابراین او بهتر از جایی است که هست. اکرم در مصاحبه ای در Sportskeeda گفت: خیلی بهتر کار می کند و به نظر می رسد از بازی خود لذت می برد.

روز شنبه، کوهلی به رکورد 7000 دونده در لیگ برتر هند (IPL) رسید و اولین بازیکن تاریخ شد که این کار را انجام می دهد.

او این کار را در جریان مسابقه IPL 2023 تیمش مقابل دهلی کپیتالز در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی انجام داد.

ویرات برای کسانی که برای تماشای او در استادیوم حاضر شدند، سرگرمی خوبی ارائه داد، که اتفاقاً ورزشگاه خانگی او در کریکت داخلی نیز هست. او از 46 توپ 55 گل زد که شامل 5 توپ بود. دوش های او با نرخ ضربه 119.57 به دست آمد.

ویرات در 233 مسابقه و 225 اینینگ، 7043 دوش با میانگین 36.87 به ثمر رسانده است. او پنج قرن و 49 نیم قرن به نام خود دارد، با بهترین امتیاز 113. او بالاترین گلزن تاریخ لیگ است.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله