“نمی خواستم او…”: ساچین تندولکار در اولین حضور پسر آرجون در IPL برای سرخپوستان بمبئی

ساچین تندولکار با آرجون تندولکار© BCCI

ساچین تندولکار در رختکن نشست، به جای تیمی که از زمین خارج شده بود، زیرا نمی‌خواست پسر آرجون در اولین بازی خود در IPL برای هندی‌های بمبئی مقابل کلکته نایت رایدرز از برنامه‌هایش منحرف شود. پس از اینکه سوریاکومار یداو، کاپیتان ایستاده، سوریاکومار یاداو، توپ جدید را در روز یکشنبه به او داد، ارقام 0 برای 17 را در 2 اور با شش توپ نقطه داشت. آرجون که کریکت درجه یک برای گوا بازی می کند، به IPLT20 گفت: “لحظه فوق العاده ای بود. یک لحظه خاص برای بازی برای تیمی که از سال 2008 از آن حمایت کردم و گرفتن بازی از کاپیتان MI و تیم هند بسیار خوب بود.” .com

برای پدر افسانه ای، این اولین باری بود که پسرش را در یک بازی رقابتی تماشا کرد.

تندولکار پس از هفت تیم هندی بمبئی گفت: “این یک تجربه جدید برای من بود، زیرا تا به حال واقعاً نرفته ام و بازی او را تماشا کنم. می خواستم او این آزادی را داشته باشد که بیرون برود و خودش را ابراز کند و هر کاری که می خواهد انجام دهد.” – پیروزی ویکت مقابل کلکته نایت رایدر در روز یکشنبه.

با این حال در قسمت اولیه اینینگ های KKR، Tendulkar در خارج از خط مرزی ننشست زیرا می توانست آرجون را هوشیار کند.

امروز هم در رختکن نشستم چون نمی‌خواستم او (آرجون) از برنامه‌هایش دور شود و شروع به نگاه کردن به صفحه نمایش بزرگ کند و ناگهان متوجه شدم که دارم او را تماشا می‌کنم، بنابراین من داخل بودم. برای پدر، این یک سفر احساسی بود زیرا او همکاری 16 ساله خود را با این فرنچایز به یاد می آورد – شش سال به عنوان بازیکن و 10 سال گذشته به عنوان “مربی”.

او در پایان گفت: “احساس متفاوتی است زیرا سال 2008 اولین فصل برای من بود و 16 سال بعد، او برای یک تیم بازی می کند، بد نیست.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله