نزاع بزرگ بین هواداران در دهلی در طول مسابقه IPL رخ می دهد. ویدیو ویروسی می شود

درگیری بین هواداران در جریان بازی IPL در دهلی© توییتر

شور و شوق لیگ برتر هند (IPL) به حدی است که تقریباً هر مسابقه شاهد ورزشگاه‌های مملو از جمعیت در سراسر کشور بوده است. در حالی که تعداد هواداران برای تماشای بازی بازیکنان مورد علاقه خود در مسابقات لیگ T20 در سال 2023 جمع می شوند، نبرد شدید در زمین گاهی اوقات به سکوها نیز کشیده می شود و منجر به مشاجره و درگیری بین هواداران می شود. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، درگیری زشتی بین هواداران در مسابقه ای که گفته می شود بین پایتخت دهلی و سان رایزرز حیدرآباد رخ داده است، رخ داد.

پرچم‌های پایتخت دهلی در این ویدیو در دستان برخی از هواداران دیده می‌شود که در مجموع 5 تا 6 نفر در داخل ورزشگاه به یکدیگر حمله می‌کنند. هنوز مشخص نیست که چه چیزی منجر به این حادثه زشت در داخل ورزشگاه شد. اما، این ویدئو در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است.

در مورد بازی بین دهلی کپیتالز و سان رایزرز حیدرآباد، تیم تحت رهبری دیوید وارنر نتوانست سومین بازی متوالی خود را در این بازی پیروز شود و در روز شنبه با 9 ران به Aiden Markram & Co سقوط کرد.

میچل مارش یکی از بهترین اجراهای همه جانبه خود را انجام داد، اما این کافی نبود زیرا سانرایزرز حیدرآباد به مسیرهای پیروزی بازگشت. این بازیکن سخت‌گیر استرالیایی ابتدا چهار ویکت گرفت و سپس در ضربه 63 ران خود با 39 توپ، 6 ضربه حداکثری به ثمر رساند تا امیدهای یک تعقیب و گریز موفق را القا کند، اما پس از بیرون آمدن، همه چیز برای میزبان در کوتلای تنبل به سراشیبی رفت. مسیر.

آبیشک شارما با زدن اولین ضربه، یک توپ 36-67 را کوبید تا زمینه را برای هاینریش کلاسن فراهم کند، که با 53 شکست ناپذیر شکوفایی نهایی را فراهم کرد زیرا SRH امتیاز 197 بر 6 را به ثبت رساند.

SRH با نیاز به 69 توپ از 36 توپ، پیچ ها را محکم کرد تا DC را به 188 برای شش در 20 اور محدود کند و آکسار پاتل 29 توپ را از 14 توپ به ثمر رساند.

با این برد، SRH سری سه شکست خود را قطع کرد تا در رقابت ها زنده بماند. آنها با شش امتیاز در رده هشتم قرار دارند و دی سی در قعر باقی مانده است.

دارای ورودی PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله