نجم ستی، رئیس بورد کریکت پاکستان از BCCI می خواهد که در جام ملت های آسیا 2023 “تصمیم خوب و منطقی بگیرد”

نجم ستی، رئیس بورد کریکت پاکستان (PCB) از BCCI خواسته است تا برای حل بحران میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2023، “تصمیم منطقی” اتخاذ کند و گفت که این وضعیت نباید منجر به تحریم پاکستان از جام جهانی شود. هند. هند سفر به پاکستان را رد کرده است. ستی گفت که پاکستان در رتبه بندی ODI در جایگاه بالایی قرار دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت. به گزارش Sky Sports، یک مدل ترکیبی توسط PCB پیشنهاد شد که در آن هر دو تیم مسابقات خود را در امارات متحده عربی انجام می دهند.

پاکستان قرار است هم جام ملت های آسیا 2023 و هم جام قهرمانان 2023 را برگزار کند. “BCCI باید یک تصمیم خوب و منطقی بگیرد تا در آینده مشکلی نداشته باشیم. من نگران جام ملت‌های آسیا نیستم، جام جهانی است و هند نباید به وضعیتی نگاه کند که در نهایت ما تحریم کنیم. به نقل از رویترز، نجم ستی، رئیس PCB گفت: جام آسیا و همچنین جام جهانی و سپس هند جام قهرمانان را بایکوت می کند – یک آشفتگی بزرگ به وجود خواهد آمد.

“و بنابراین ما (پاکستان) درست در صدر (رده بندی ODI) هستیم. بنابراین مسئله این است که چگونه می توانید تیم و کشور ما را نادیده بگیرید؟ بنابراین ICC باید وارد شود. اما احساس من این است که هند ICC را دوست ندارد. وارد شود.» وی افزود.

هند و پاکستان یکی از بزرگترین رقابت ها در تاریخ کریکت است. هند آخرین بار در سال 2008 برای جام ملت های آسیا 50 بار از پاکستان بازدید کرد. با این حال، از فصل 2012-2013، سریال کریکت دوجانبه بین دو کشور برگزار نشده است.

ستی گفت که بازی کریکت هند و پاکستان “بزرگتر از استرالیا و انگلیس است”. او گفت که برخی از تیم های ورزشی از هند، از جمله برای بازی های کم بینایان، به پاکستان رفته اند.

“بازی هند و پاکستان بزرگترین بازی در شهر است. این بازی بزرگتر از استرالیا و انگلیس است، بزرگتر از هند و استرالیا است. چگونه می توانیم با لجبازی آن را به خطر بیندازیم؟ بدون دلیل، بدون توضیح، هند به پاکستان نمی آید. پل هندی تیم پاکستان بوده است، تیم کبادی هند در پاکستان بوده است، و تیم بیسبال هند در پاکستان بوده است… پس چه خبر است؟ چرا تیم کریکت هند نمی تواند به پاکستان بیاید؟ ستی پرسید.

BCCI هنوز در مورد پیشنهاد PCB در مورد جام آسیا تصمیم نگرفته است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله