“نباید 11 را مانند…” انتخاب کرد: MSK Prasad به هند در مورد تکرار اشتباه 2021 هشدار داد

سرمربی سابق MSK Prasad که احساس می کند پر کردن کفش های ریشابه پنت آسیب دیده در خارج از کشور می گوید هند نباید مانند دو سال پیش با ذهنیتی از پیش تعیین شده تیم ملی را برای فینال مسابقات جهانی انتخاب کند. شاهکارها بی نظیر هستند حرکت هند برای انتخاب دو اسپینر – راویچاندران اشوین و راویندرا جادجا – در فینال WTC 2021 مقابل نیوزلند نتیجه معکوس داد زیرا پیسرها در شرایط ابری ساوتهمپتون بر بازی مسلط شدند.

اسپین می تواند از 7 ژوئن در فینال مقابل استرالیا در The Oval در لندن نقشی ایفا کند، اما پراساد به تیم توصیه کرد بسته به شرایط آن زمان تماس نهایی را انجام دهد.

ما با دو اسپینر و سه بولر سریع در ذهن رفتیم، اما بعداً باران آمد، باید برنامه‌هایمان را تغییر می‌دادیم، به نوعی به همان یازده بازی چسبیده بودیم. اما این در گذشته است.

“همه چیز به شرایط در بیضی بستگی دارد. داستان واقعی فیلم، زمین و شرایط است. ما نمی دانیم که آنها در پنج روز چگونه خواهند بود، بنابراین نباید ذهن خود را از قبل آماده کنیم و شرایط را درک کنیم. و از غرایز خود حمایت کنید.

هیچ دروازه‌بان هندی کاری را که پانت انجام داده انجام نداده است.

پنت که قرن‌ها در انگلستان، استرالیا و آفریقای جنوبی گلزنی کرده است، در صورت شکست بالاترین مرتبه، برای مقابله با حمله در دسترس نخواهد بود. پراساد احساس می کند که KS Bharat انتخاب خودکار در غیاب Pant است، اما توانایی دومی به عنوان یک خمیر نادر است.

“انتخاب بهارات (بر ایشان کیشان) بسیار ساده است. پر کردن کفش های ریشابه به خصوص در یک سری بازی های خارج از خانه واقعاً سخت است. در تاریخ کل کریکت هند، هیچ ضربه گیر دیگری در انگلستان و جنوب صدها ضربه گیر ندارد. آفریقا و استرالیا، بنابراین جایگزینی او بسیار دشوار است.

“شما باید یک دروازه‌بان داشته باشید که برای 100 اور خوب باشد. این یک مسابقه آزمایشی است و ما باید از آن جنبه فکر کنیم.

پراساد که بین سال‌های 2016 تا 2020 انتخاب کننده اصلی بود، گفت: “اما اگر فکر می‌کنید می‌توانید ایشان کیشان را داشته باشید، بهارات امتحان شده و با هند A در انگلیس بازی کرده است، بنابراین ممکن است با او همراه شوند.”

“نحوه عملکرد عالی هند در برابر حمله سرعتی استرالیا، بازی را تعیین خواهد کرد”

انتظار می رود که چهار ستاره برتر هند شامل روهیت شارما، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا و ویرات کوهلی در برابر بازیکنانی مانند میچل استارک، جاش هازلوود و پت کامینز به میدان بروند. Ajinkya Rahane در پنج نیز به تجربه واحد ضربه زدن می افزاید.

این سرنوشت بازی را تعیین می‌کند. تیم برتر ما چگونه با بولینگ سریع آنها روبرو خواهد شد.

“روهیت با وجود گیل در شکل زندگی خود، صدها نفر در انگلیس دارد، کوهلی در فرم فوق العاده ای بوده است و پوجارا در کریکت کانتی دوهای زیادی داشته است و آجینکیا با تجربه اش، این بهترین چیزی است که ما می توانیم داشته باشیم، آنها دارند. پراساد گفت تا بجنگم و بازی را ببریم.

“گیل نشان داده است که می تواند با فرمت ها سازگار شود”

گیل در شش ماه گذشته قرن‌ها را در قالب‌های مختلف ضبط کرده است و بهترین بازیکن در IPL بود.

همه چیز در مورد طرز فکر است و گیل در حال حاضر با فرمت های مختلف سازگار شده است. در IPL او در مورد تغییرات فنی که در ضربات ضربات خود برای بهبود نرخ ضربه ایجاد کرده است، گفت. بنابراین، اگر بازیکنی بتواند طرز فکر خود را بر اساس فرمت تغییر دهد، باید تغییر دهد. در هر قالبی خوب عمل کنید

این مرد 48 ساله که بین سال‌های 1998 تا 1999 شش تست و 17 ODI را بازی کرد، گفت: “این کاری است که او در قالب‌های مختلف انجام داده است. امیدوارم او آن فرم را در انگلیس تکرار کند.”

«در صورت نیاز، نادیده گرفتن جدیجا و اشوین سخت است»

پراساد گفت: اگر هند با چهار ضربان پیش برود، انتخاب بین آشوین و جادجا با توجه به آنچه که آنها روی میز می آورند بسیار دشوار می شود.

Jadeja اخیرا آنقدر خوب بوده است که می تواند به عنوان یک ضربه زن تخصصی بازی کند. با توجه به اینکه هر دو می توانند چه چیزی را به میز بیاورند، این یک تماس دشوار است، نادیده گرفتن آن سخت است. اشوین با ویکت های بیش از 400 و او کسی است که چه کسی می تواند روی هر سطحی کاسه کند. اگر به آن برسد، تماس بسیار سختی خواهد بود.”

یکی دیگر از تماس های سخت، انتخاب بین Umesh Yadav و Shardul Thakur خواهد بود.

“این مشکل ترین قسمت است. اگر آمار را ببینید، اومش در شرایط خانگی در مقایسه با شرایط خارج از خانه موفق تر است، بنابراین انتخاب شاردول این مزیت ضربه زدن را به شما می دهد. همچنین باید در برابر حمله با کیفیتی مانند استرالیا، عمق ضربه زدن طولانی داشته باشید.” پراساد افزود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله