“نباید کریکت رد-بال بازی کرد”: توصیه شگفت‌انگیز MS Dhoni به ستاره CSK

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، روز شنبه یک توصیه به متیشا پاتیرانا، بازیکن جوان سریلانکایی داشت: حتی به کریکت رد-بال نزدیک نشوید. این بازیکن 20 ساله که با نام بیبی مالینگا نامیده می شود، از آنجایی که بازی بولینگ خود را از بزرگ لانکا الگوبرداری کرده است، پس از بازگشت ارقام عالی 15/3 در برد شش ویکت CSK مقابل بمبئی، جایزه بهترین بازیکن مسابقه را به دست آورد. هندی ها اینجا Dhoni حرکت زنجیر بولر را که می‌تواند مستعد آسیب‌دیدگی باشد، در ذهن نگه داشت و به پاتیرانا و همچنین مدیران کریکت سریلانکا هشدار داد که او را در تمام قالب‌های بازی بازی نکنند.

دونی در ارائه پس از بازی گفت: “افرادی که هیچ حرکت تمیزی ندارند، خفاش‌بازان در انتخاب آن مشکل دارند. اما ثبات و سرعت او او را خاص می‌کند.”

“من احساس می کنم او نباید کریکت قرمز توپ بازی کند، حتی به آن نزدیک نشود، او فقط می تواند در مسابقات ICC بازی کند. او جوان است و برای کریکت سریلانکا دارایی بزرگی خواهد بود. آخرین باری که آمد، لاغر بود اما حالا او عضله گذاشته و قوی تر شده است.” Dhoni پس از برنده شدن در پرتاب اول تصمیم گرفت کاسه کند. او فاش کرد که می‌خواست اول ضربه بزند، اما در جلسه تیم از او بیشتر بود.

“من در تصمیم گیری در پرتاب تردید داشتم، می خواستم اول ضربه بزنم اما اتاق فکر به باران فکر کرد، تعداد من کمی بیشتر بود و بنابراین با اکثریت پیش رفتیم.

او گفت: “اگر نوعی سردرگمی وجود داشته باشد، ما می نشینیم و در مورد آن صحبت می کنیم. من احساس کردم سرعت ویکت کاهش می یابد و این دلیل آن بود، و حتی اگر باران بیاید، بیشتر بازی انجام می شد.” .

Dhoni گفت که این یک برد بسیار مهم بود زیرا به آنها کمک می کند.

“این یک بازی بسیار مهم بود به یک دلیل ساده اگر در جدول امتیازات درهم و برهم وجود دارد. در چند بازی گذشته نتایج به نفع ما نبوده است و بنابراین خوب است که در سمت برنده باشیم.” MI روهیت شارما در 20 اور اختصاص داده شده به مدت 8 به کمتر از 139 محدود شد و سپس CSK هدف 140 را در 17.4 اوور تعقیب کرد.

روهیت در پاسخ به این سوال که چه اشتباهی در بازی رخ داده است، گفت: “در همه جا حدس می‌زنم، ما به اندازه کافی خوب ضربه نزدیم، دویدن کافی برای دفاع توپ‌زنان انجام ندادیم. ما یک روز تعطیل را به عنوان واحد ضربه‌زنی داشتیم.” در مورد اینکه او به جای باز کردن در شماره سه قرار گرفت، گفت: “ما فقط کاری را انجام دادیم که احساس می کردیم راحت است، 3)، به یک ضربه زن هندی نیاز داشتیم تا در اوورهای میانی در برابر چرخش بعد از متأسفانه از دست دادن تیلاک وارما، ضربه بزنیم، اما ما سه ویکت را از دست دادیم. فقط برای 16 دوش

“در این فصل چنین برتری خانگی وجود ندارد، همه در خانه پیروز شده اند و شکست خورده اند، ما باید در هر سه بخش بازی خوب عمل کنیم، در دو بازی آینده در خانه بازی خواهیم کرد، خواهیم دید که چگونه پیش می رود.” “روهیت افزود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله