ناپولی در حالی که لاتزیو رتبه دوم را در اختیار دارد منتظر جشن قهرمانی است

ناپولی باید حداقل یک روز دیگر صبر کند تا قهرمان ایتالیا شود، پس از اینکه لاتزیو روز چهارشنبه 2-0 ساسولو را شکست داد تا جایگاه دوم سری آ را پس بگیرد. در فصل خود اما مهمتر از آن برای مبارزه خود برای راهیابی به لیگ قهرمانان. ناپولی، صدرنشین لیگ فراری، در آستانه بازی پنجشنبه شب خود در اودینزه، 15 امتیاز جلوتر از لاتزیو قرار دارد، در حالی که یک تساوی برای تیم لوچیانو اسپالتی کافی است تا یک ماه مانده به پایان فصل اسکودتو را قطعی کند.

به این ترتیب، درگیری چهارشنبه در ورزشگاه المپیکو هرگز در مورد مقصد قهرمانی لیگ نبود، بلکه به دنبال کسب برتری در رقابت های شلوغ برای سه مکان باقی مانده برای حضور در رقابت های باشگاهی برتر اروپا بود.

و لاتزیو به لطف نهمین گل فصل فیلیپه اندرسون که در دقیقه 14 یک بازی فشرده پس از پاس زیبای مارکو آنتونیو و ضربه دیرهنگام توما بیسیک به ثمر رسید، شش امتیاز از آتالانتای پنجمی جلوتر است.

اندرسون به DAZN گفت: “همه ما واقعاً خوشحالیم. ما می دانیم که در این مرحله از فصل همه چیز آسان نخواهد بود، آنها سخت تر می شوند.”

گل اول اندرسون پنج دقیقه بعد از یک اتفاق عجیب رخ داد که در آن چیرو ایموبیله یک گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد، سپس پس از یک بررسی طولانی VAR به او داده شد، و سپس چند ثانیه بعد پس از اینکه ایموبیل در اوایل حرکت آفساید بود، دوباره مردود شد.

تلاش لاتزیو برای چهار تیم برتر با تلاش قدرتمند داوید فراتسی در وقت های تلف شده نیمه اول کمک کرد و آث میلان به لطف مساوی خوش شانس مسیاس جونیور در ثانیه های پایانی تنها با کرمونز به تساوی 1-1 رسید.

– جدال لیگ قهرمانان –

میلان که در رده ششم قرار دارد روز شنبه میزبان لاتزیو است و سپس در بازی اول نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رقبای محلی اینترمیلان می رود و دومین رشته استفانو پیولی باز هم پس از فراخوان ناکام ماند.

کرمونزه در عین حال شش امتیاز کمتر از اسپزیا و ورونا دارد که در دو طرف منطقه سقوط قرار دارند و به ترتیب مقابل آتالانتا و اینتر شکست خوردند.

اینتر سیمونه اینزاگی پس از پیروزی 6-0 خود در ورونا در رده چهارم قرار دارد.

عملکرد شاهانه اینتر برای دبل ادین ژکو، اولین گل بوسنیایی از اواسط ژانویه، نیز مهم بود.

ژکو به اسکای گفت: “البته گلزنی برای یک مهاجم مهم است، اما من به آمار نگاه نمی کنم.”

مهمترین چیز برای ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، کسب سهمیه سال آینده و قهرمانی در جام حذفی ایتالیا است.

یوونتوس پس از اولین گل لیگ دوسان ولاوویچ در سه ماه اخیر که باعث پیروزی 2-1 تیمش مقابل لچه شد، یک امتیاز کمتر از لاتزیو در رتبه سوم قرار دارد.

– ولاوویچ به خشکسالی پایان داد –

ولاوویچ مهاجم صربستان پنج دقیقه قبل از نیمه تمام در ورزشگاه کم جمعیت آلیانز در تورین به گل برتری رسید.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس گفت: “او قبلا هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بود، زیرا در فیورنتینا همه چیز همیشه خوب پیش می رفت، اما هر بازیکنی چنین دوره ای را در حرفه خود دارد.”

یووه چهار بازی بدون برد را شکست، اما شانس آنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به یک حکم جدید در مورد کسر 15 امتیاز آنها به دلیل فعالیت های نقل و انتقالات غیرقانونی بستگی دارد که ماه گذشته در دادگاه تجدید نظر لغو شد.

هت تریک بولای دیا برای سالرنیتانا کافی نبود زیرا فیورنتینا هر یک از حملات مهاجم سنگالی را به تساوی کشاند و تساوی هیجان انگیز 3-3 را به دست آورد.

دیا که جشن قهرمانی ناپولی را در روز یکشنبه به تعویق انداخت، با سه گانه خود در استادیوم آرچی، تعداد گل های خود در لیگ فصل را به 16 رساند، سه گل بیشتر از هر بازیکنی که سالرنیتانا تا به حال در یک فصل سری آ زده است.

در همین حال، سمپدوریا که مشکلات مالی جدی دارد، پس از شکست خانگی 2-0 مقابل تورینو که 11 امتیاز از امنیت باقی مانده بود، به سری B نزدیک شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله