«نان پاکورا از کجا بگیریم…»: ویرات کوهلی نگرانی های منحصر به فرد خود را در روز تولد در حالی که بزرگ می شود آشکار می کند.

ویرات کوهلی اکنون یک فوق ستاره در کریکت جهان است. در کنار درخشش ضربتی، رژیم تناسب اندام و رژیم غذایی او مثال زدنی است. کهلی در تعامل اخیر خود به تفصیل درباره برنامه غذایی خود صحبت کرده است. “90 درصد غذای من تماماً بخار پز است، آب پز است. نه ماسالا. نمک و فلفل، آهک، اینطوری می خورم. من به طعم (غذا) علاقه زیادی ندارم، به آن اهمیت نمی دهم. مزه) سالادهایی که هر از چند گاهی با مقداری سس میل می کنم. تابه ای با کمی روغن زیتون یا هر چیز دیگری کبابی شده است. بدون کاری، من فقط دال (عدس) می خورم. راجمه و لوبهیا را به عنوان قوطی پنجابی می خورم. کوهلی در این ویدئو گفت: از آن صرف نظر کنید. من دال (عدس) می خورم اما کاری ماسالا نمی خورم.

با این حال، زمانی که کوهلی در دهلی بزرگ می شد، عادات غذایی کهلی کاملاً متفاوت بود. اخیراً از او در مورد تولدهایش در دوران رشد پرسیده شده است و بینش جالبی دارد.

“من هرگز هیچ تمی برای تولدم نداشتم. تنها دغدغه ما این بود که نان پاکورا را از کجا تهیه کنیم، برگر، نان شیرینی و غیره. ما قبلا کیک با سس کدو تنبل می خوردیم. من ذرت را با چاتنی قرمز (نوع سس) آب پز می کردم. کهلی در گفتگو با استار اسپورت گفت: یک بار آنقدر از این دردها داشتم که به مدت پنج روز معده درد داشتم.

در رویارویی اخیر RCB IPL با LSG، Virat Kohli و Gautam Gambhir، بازکننده سابق هند، فصل دیگری را به رقابت تلخ خود اضافه کردند زیرا در یک رویارویی زشت پس از بازی لیگ برتر هند بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینت در اینجا درگیر شدند.
کوهلی، یکی از مهره‌های اصلی RCB، و گامبیر، مربی LSG، پس از اینکه تیم مستقر در بنگالورو دوشنبه شب در مسابقه با 18 ران پیروز شد، مشاجره شدیدی داشتند.

هر دو روز سه‌شنبه به دلیل نقض ماده 2.21 آیین‌نامه رفتاری IPL، که مربوط به اعمال نادرست عمومی، رفتار عمومی غیرقانونی و اظهارنظرهای نامناسبی است که به منافع بازی آسیب می‌رساند، 100 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کردند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله