نام RCB ستاره سابق CSK به عنوان جانشین دیوید ویلی در IPL 2023

رویال چلنجرز بنگلور روز دوشنبه Kedar Jadhav را به عنوان جانشین دیوید ویلی برای باقی مانده لیگ برتر هند معرفی کرد. ویلی، بازیکن همه کاره انگلیس، در این فصل چهار مسابقه برای RCB انجام داد و سه ویکت را اسکال کرد. Jadhav که اولین بازی خود در IPL را در سال 2010 انجام داد، تاکنون 93 بازی IPL انجام داده است و 1196 دوش به نام خود را ثبت کرده است. این بازیکن راست دست که قبلاً در 17 مسابقه نماینده RCB بوده است، با قیمت پایه 1 کرور خود وارد کشتی شد.

بازیکن 38 ساله همه کاره ماهاراشترا 73 بازی ODI برای هند انجام داده است که 1389 ران به ثمر رسانده و همچنین 27 ویکت با آف بریک های خود گرفته است. او همچنین 9 T20I بازی کرد که در آنها 58 ران به ثمر رساند.

Jadhav در حراج IPL امسال فروخته نشده بود و تفسیر مراتی می کرد.

در مورد RCB صحبت می کنیم، فرنچایز مستقر در بنگالورو در روز دوشنبه در مسابقه IPL 2023 خود در برابر Lucknow Super Giants به مصاف هم خواهد رفت.

RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که تمام گلزنی‌ها را در هشت بازی تاکنون انجام داده‌اند، تلاش کرده است. از آنجایی که اکثر تیم ها در جدول رده بندی نزدیک به هم هستند، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت ها کاهش یافته است.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی این کار را انجام دهند و زمان آن رسیده است که افرادی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک پا به میدان بگذارند.

فیلدینگ و صید نیز باید بهبود یابد، چیزی که خود کوهلی پس از باخت به KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” استفاده شده است، آمادگی کامل را به دست آورد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله