ناسازگار لاکناو سوپر غول‌ها با تست رویالز راجستان در IPL 2023 روبرو می‌شوند

با دمیدن گرم و سرد، لاکنو سوپر غول‌ها وقتی با راجستان رویالز برتر جدول در یک مسابقه IPL در اینجا در روز چهارشنبه درگیر می‌شوند، همه باکس‌ها را علامت زده و به راه‌های پیروزی باز خواهند گشت. با سه برد و دو باخت تاکنون، LSG تیمی مملو از استعداد است، اما آنها گاهی یک یا دو ترفند را از دست داده اند تا دو بار در تیم بازنده قرار بگیرند. در آخرین بازی مقابل کینگز پنجاب، لاکنو نتوانست دوش های کافی در اوورهای میانی داشته باشد و در پایان 10-15 ران کوتاه ماند. در حالی که بازگشت KL Rahul به فرم با توپ 56-74 بسیار مثبت است، LSG از موقعیت‌های گلزنی که در اوورهای میانی از دست داده بود ناراحت می‌شود.

لاکنو هیچ قدرتی در ضربات خود ندارند، با کایل مایرز در راس و نیکلاس پوران و مارکوس استوینیس در وسط می توانند هر مخالفی را پودر کنند.

در حالی که مایرز کار خود را در پاورپلی انجام داد، شاید باید در مورد ایجاد شراکت پس از 6 اور اول فکر کند، به خصوص در شرایطی که دیپاک هودا در تلاش برای به دست آوردن در اوج است.

در مقابل PBKS، LSG نیز مرتکب این اشتباه شد که راوی بیشنوی با استعداد را خیلی دیر وارد میدان کرد و به ضربه‌زنان اجازه داد تا تعقیب و گریز را تا پایان فینال انجام دهند.

بیشنوی یک مشتری حیله گر با گوگولی بداخلاق است، و کاپیتان راهول ممکن است به جای اینکه او را برای اورهای مرگ باز دارد، از او در وسط استفاده کند.

کریشناپا گوتهام و کرونال پاندیا نیز در نقش های مربوطه خود به خوبی عمل کرده اند.

در میان بولرهای سریع، LSG دارای سرعت آتشین مارک وود و آوش خان است. یودویر سینگ چارک نیز پس از یک بازی پر شور دو ویکت در اولین بازی مقابل پنجاب، به دنبال عملکرد خوب خود خواهد بود.

با این حال، برای لاکنو، ایجاد مزاحمت برای اپلکارت رویالز، که مانند یک ماشین خوب روغن کاری شده با هت تریک از بردها برای کسب مقام اول جدول رده بندی IPL عمل کرده اند، کار دشواری خواهد بود.

RR دارای ترکیب ضربتی قدرتمندی با بازیکنانی مانند Yashasvi Jaiswal، Jos Buttler و Sanju Samson است که تضمین می‌کند که تیم شروع خوبی داشته باشد و در پاورپلی به اندازه کافی دوندگی داشته باشد.

در حالی که باتلر با 204 دوش بیشترین گلزن آنها بوده است، جیسوال در طول 136 ران خود تا کنون در IPL به 149.45 رسیده است.

و هنگامی که این دو روز دیگر مقابل GT شکست خوردند، کاپیتان سامسون به این موقعیت دست یافت و تیم را با 32 توپ 60 نجات داد در حالی که شیمرون هتمایر وست هند کار را با توپ 26 56 تکمیل کرد.

Devdutt Padikkal نیز کمئوهایی را ارائه کرده است، اما Ryan Parag نتوانسته است از فرصت ها استفاده کند.

RR همچنین دارای اسپینرهای باکیفیتی است که سه گانه یوزوندرا چاهال، آدام زامپا و راویچاندران اشوین زندگی را برای مخالفان سخت کرده است.

این اسپینرها بودند که آنها را در مسابقه مقابل چنای سوپر کینگز بردند، در حالی که سر نیزه ترنت بولت در برابر دهلی کپیتال با گرفتن آن دو ویکت در اولین اوور کار را انجام داد تا تعقیب آنها را از مسیر خارج کند.

ساندیپ شارما نیز از تمام تجربیات خود استفاده کرده است و در طول دوره های خود به طور منظم ویکت می گیرد.

تیم (از): لاکنو سوپر غول‌ها: کی‌ال راهول (ج و هفته)، کایل مایرز، دیپاک هودا، کرونال پاندیا، آمیت میشرا، نیکلاس پوران (هفته‌انه)، نوین الحق، آیوش بادونی، آوش خان، کاران شارما، یودهویر چارک یاش تاکور، روماریو شپرد، مارک وود، سواپنیل سینگ، مانان ووهرا، دانیل سامس، پراک منکاد، کریشناپا گوتهام، جایدو اونادکات، مارکوس استوینیس، راوی بیشنوی، مایانک یاداو.

راجستان رویالز: سانجو سامسون (c)، عبدالباسیث، موروگان اشوین، راویچاندران اشوین، کی ام آصف، ترنت بولت، جوس باتلر، کی سی کاریاپا، یوزوندرا چاهال، دونوان فریرا، شیمرون هتمایر، جیسون هولدر، یاشاسوی جیسوال، اوبید کووی ، دیودوت پادیکال، ریان پاراگ، کونال سینگ راتور، جو روت، ناودیپ ساینی، ساندیپ شارما، کولدیپ سن، آکاش واسیشت، کولدیپ یاداو، آدام زامپا.

موضوعات ذکر شده در این مقاله