“میل به رفتن بود”: هاردیک پاندیا در تیمی که او را پس از آزادی سرخپوستان بمبئی می خواست. نه تایتان های گجرات

هاردیک پاندیا فاش کرد که لاکنو سوپر غول‌ها (LSG) نیز با او تماس گرفته است.© BCCI/IPL

تصمیم هندی‌های بمبئی (MI) برای انتشار ستاره همه جانبه قبل از حراج مگا لیگ برتر هند (IPL) 2022 دقیقاً همانطور که قهرمانان پنج دوره فصل گذشته در جدول امتیازات پایان یافتند، مطابق برنامه پیش نرفت. با این حال، برای هاردیک، این یک موهبت بود زیرا توسط یکی از دو فرنچایز جدید – گجرات تایتانز (Gujarat Titans) به خدمت سربازی و کاپیتان نامگذاری شد. هاردیک اعتماد نشان داده شده توسط مدیریت را جبران کرد و این امتیاز را در اولین فصل خود به عنوان قهرمانی IPL رساند.

با این حال، هاردیک فاش کرده است که دیگر فرنچایز جدید – Lucknow Super Giants (LSG) – نیز با او تماس گرفته است. هاردیک گفت که از آنجایی که می‌دانست KL Rahul قرار است LSG را رهبری کند، وسوسه شده بود که با دوستش در فرنچایز بازی کند.

“من از فرنچایز دیگر (Lucknow Super Giants) نیز تماس گرفتم، که یک فرنچایز جدید در IPL بود. شخصی که می شناختم (KL Rahul) تیم را رهبری می کرد. برای من، با توجه به صحنه، بسیار مهم بود. هاردیک در پادکست گجرات تایتانز گفت.

“همیشه متوجه شدم افرادی که من را می شناسند دیدگاه متفاوتی نسبت به افرادی دارند که هرگز با من برخورد نکرده اند یا به من نزدیک نشده اند. وقتی فرصت کار با کسی که می شناسم را پیدا کردم، بسیار مشتاق بودم که به آن سمت بروم.”

هاردیک توسط GT به عنوان برترین انتخاب آنها انتخاب شد و با 15 کرور روپیه به فرنچایز پیوست، در حالی که رشید خان و شوبمن گیل دو پیش نویس دیگر این فرنچایز بودند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله