میلان در آستانه دیدار با اینتر در لیگ قهرمانان، لاتزیو را شکست داد

آث میلان با پیروزی 2-0 مقابل لاتزیو رده دومی در روز شنبه و در آستانه بازی هفته آینده در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رقیب شهری خود، اینتر، مجبور شد به جمع چهار تیم برتر سری آ بازگردد. اسماعیل بناسر در محوطه لاتزیو به یک توپ شل حمله کرد و ضربه خود را به خانه کوبید تا میزبان در دقیقه 17 پیش بیفتد. پس از 29 دقیقه، تئو هرناندز، مدافع کناری دروازه بان مایک میگنان را در لبه محوطه میلان جمع کرد. پس از پشت سر گذاشتن یک چالش اولیه، مرد فرانسوی بدون هیچ مانعی در عمق نیمه لاتزیو دوید و سپس با ضربه ای 30 متری از کنار ایوان پروودل گذشت.

لاتزیو موفق به ضربه زدن به دروازه نشد، اگرچه توما بیسیک در ثانیه های پایانی یک موقعیت از فاصله نزدیک را از دست داد.

میلان با سبقت گرفتن از اینتر که عصر به دیگر تیم رم می‌رود، جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرد.

دو تیم میلانی روز چهارشنبه در اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

وقتی میلان بعد از 10 دقیقه رافائل لیائو را کنار کشید، به نظر می رسید که یک چشم به آن بازی داشته باشد. وینگر به نیمکت نشان داد که مشکل ران دارد و پس از بحث و گفتگو تعویض شد.

لاتزیو پس از ناپولی که به تازگی قهرمان شده است در رده دوم قرار دارد اما در صورت پیروزی یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل آتالانتا در روز یکشنبه، می تواند به رتبه سوم سقوط کند.

اوایل روز شنبه، جنوا با شکست 2-1 آسکولی در سری B، بازگشت فوری به لیگ برتر را تضمین کرد.

در حالی که دو راند بازی باقی مانده است، جنوا با 8 امتیاز اختلاف نسبت به باری سوم که در مودنا به تساوی 1-1 دست یافت، فاصله گرفت.

فروزینونه رهبر، که هفته قبل صعود خود را تضمین کرده بود، 3-1 در پیزا پیروز شد.

جایگاه سوم صعود در پلی آف با حضور شش تیم مشخص خواهد شد.

جنوا که از دسامبر توسط آلبرتو جیلاردینو، بازیکن بین‌المللی 40 ساله مربیگری می‌شود، می‌تواند جایگزین همسایه‌های سمپدوریا شود که در انتهای سری آ قرار دارند و از امنیت 10 امتیاز دارند.

جنوا اولین دو قهرمانی لیگ ایتالیا را در سال های 1898 و 1899 و آخرین قهرمانی از 9 قهرمانی خود را تقریباً یک قرن پیش در سال 1924 به دست آورد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله