موفقیت در سوپرلیگ هند باعث الهام بخشیدن به سایر ورزش ها خواهد شد ، ترس از COVID را دور بریزید: Sourav Ganguly


آغاز فصل فوتبال هند در میان بیماری همه گیر COVID-19 رئیس سوریت گریکت کشور Sourav Ganguly را هیجان زده می کند زیرا وی معتقد است ISL صاف تا حد زیادی در از بین بردن “ترس” از وقایع بزرگ در سراسر کشور کمک خواهد کرد. گانگولی ، که مالک باشگاه فوتبال ATK Mohun Bagan است ، روز پنجشنبه امیدوار است که موفقیت سوپرلیگ هند (ISL) در حباب زیستی در گوا الهام بخش ورزش های دیگر باشد. رئیس BCCI اخیراً بر عملکرد موفق IPL در حباب زیستی در امارات متحده عربی نظارت کرد.

اخبار

“این یک رویداد بزرگ است که اولین ورزش زنده در هند است (پس از قفل شدن). این آغاز یک چیز بسیار خوب است زیرا زندگی باید به حالت عادی برگردد. ما باید به زندگی خود برگردیم و این ترس را دور نگه داریم ، “Ganguly در یک جلسه زنده اینستاگرام برای رسمیت رسمی ISL گفت.

“بیشتر از اینکه مردم تحت تأثیر قرار بگیرند ، این ترس نیز است که مردم را تحت تأثیر قرار می دهد. من نمی خواهم به آنجا بروم ، نمی خواهم در بین مردم مخلوط شوم. این ناامن است ، ناامن است …

کاپیتان سابق تیم کریکت هند اضافه کرد: “من فکر می کنم یک فصل بسیار خوب ISL همه تار عنکبوت ها و تردیدها را در ذهن همه پاک خواهد کرد.”

گانگولی ، که پیشتر اعلام کرده بود که BCCI به دنبال آغاز فصل داخلی از اول ژانویه است ، گفت موفقیت ISL بسیاری از ورزشهای دیگر را که “آزمایشی” بوده اند شروع می کند.

“این باعث الهام بخشیدن به بسیاری از ورزشهای دیگر می شود و من می گویم که از جمله کریکت ، زیرا فصل داخلی ما به زودی آغاز می شود. ما به دنبال شروع سال جدید هستیم.

“ما در واقع تیم های بسیار بیشتری داریم – 38 تیم در فصل داخلی اما این احساس امنیت را به ما القا می کند که شما می دانید ISL بدون هیچگونه سکسچالی ادامه می یابد و من مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد زیرا حباب ایجاد شده اند “.

گانگولی گفت: “بسیاری از ورزش ها هنوز آزمایشی هستند. بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه می تواند بر آنها تأثیر بگذارد زیرا تعداد در برخی از ایالت ها هنوز بسیار زیاد است.”

بسیاری از جمله کاپیتان فوتبال هند سونیل چتری اعتراف کرده اند که ماندن در حباب های زیستی کار چندان آسانی نیست اما گانگولی گفت که بازیکنان در صورت فشار در مسابقات خوب می شوند.

“با دیدن IPL بسیار بسیار دقیق ، بهترین چیز این است که آنها می خواهند بازی را انجام دهند که بیشتر از همه دوست دارند. در خانه نشستن هیچ معنایی ندارد. احمقانه نیست و حباب زیستی را بشکنید زیرا برای به خطر انداختن کل مسابقات “، او گفت.

گانگولی گفت که بسیاری از بازیکنان در IPL گفتند که آنها نمی دانند حباب زیستی چقدر سخت است زیرا آنها درگیر بازی هستند.

وی گفت: “فشار پیروزی و باخت وجود داشت ، چالشی برای انجام خوب وجود داشت و فوتبالیست ها نیز با همان چالش روبرو می شوند و شما می بینید که این زمان به سرعت از بین می رود.”

“بهترین چیز برای آنها این است که آنها می خواهند ورزشی را که بیشتر دوست دارند بازی کنند و هیچ جایگزینی برای این وجود ندارد.”

با این وجود گانگولی امیدوار بود که با آزمایش های موفقیت آمیز واکسن های COVID-19 در سراسر جهان ، اوضاع به زودی بهبود یابد.

“من مطمئن هستم که واکسن در گوشه گوشه است. ما واکسن را خیلی زود دریافت خواهیم کرد. و بهترین راه برای دور نگه داشتن این همه گیری از خود ، از ذهن ، افسردگی ، ناراحتی ، خسته کردن شما این است که برای بازی در این ورزش ، و این فرصتی برای انجام این ورزش است “.

بحث هفتمین دوره مسابقات اضافه شدن وزنه برداران هند Mohun Bagan و شرق بنگال است که به ترتیب پس از تصاحب ATK و Shree Cement Limited در آواتارهای جدید دیده می شوند.

گنگولی گفت: “آنها تاریخچه دارند ، طرفداران هواداران را دارند. این فقط به رشد ISL کمک می کند. این تنها راهی است که فوتبال می تواند بهتر شود.”

گنگولی از زمان تأسیس ISL در سال 2014 عضو آن بود ، گفت در عرض 10 سال لیگ با محبوبیت کریکت مطابقت دارد.

گنگولی گفت: “ما فوتبال را در یك كشور دیوانه وار كریكت شروع كرده ایم. در 5 سال گذشته شاهد محبوبیت بوده ایم. و در پنج سال آینده ISL را به سطح دیگری خواهیم برد.”

وی در پاسخ به این سال که آیا محبوبیت فوتبال می تواند حتی نیمی از آنچه که کریکت از آن لذت می برد مطابقت داشته باشد ، گفت: “10 سال به او فرصت دهید و من به شما می گویم که آنها از این حد عبور خواهند کرد. ISL بهترین اتفاقی است که برای فوتبال هند افتاده است.”

گنگولی همچنین به خاطر آورد که چقدر فوتبالیست خوبی بود قبل از اینکه به کریکت روی بیاورد.

تبلیغ شده

“من واقعاً می گویم که واقعاً می توانم خوب بازی کنم. من این حس بازی اصلی را داشتم که چگونه در دو بال توزیع کنم ، چگونه از کنار مدافع عبور می کنید یا چگونه بازی را کنترل کنید. من تازه کار نبودم و همه را دوست داشتم گنگولی گفت ، و او گفت كه او به عنوان یك مهاجم شروع به كار كرد و بعداً به عنوان هافبك در مسابقات مدرسه بین ژسوئیت بازی كرد.

ATK Mohun Bagan روز جمعه مسابقات را مقابل Kerala Blasters آغاز می کند و در مسابقه بعدی خود در 27 نوامبر ، در اولین دربی فصل که انتظار می رود به مصاف رقبای اصلی SC شرق بنگال برود.

مباحث ذکر شده در این مقاله