مورالی کارتیک سعی می کند به آشیش نهرا لگد بزند. این دلیل است. تماشا کردن

گجرات تایتانز در مسابقه IPL 2023 خود در روز شنبه در باغ ادن در کلکته، یک پیروزی راحت با هفت ویکت مقابل Kolkata Knight Riders به ​​ثبت رساند. GT که اول کاسه را انتخاب کرد، KKR را به 179/7 در 20 اور، علیرغم ضربه 81 ران رحمان الله قرباز، محدود کرد. بعداً، مدافعان قهرمانی تنها در 17.5 اور، با 51 دوش ویجی شانکار، هدف را تعقیب کردند. جدای از چنین تعقیب و گریز درخشانی، چیزی که به یکی از نکات برجسته روز تبدیل شد، شوخی خنده دار بین آشیش نهرا سرمربی GT و مورالی کارتیک مجری استار اسپورت بود.

قبل از شروع درگیری بین GT و KKR، نهرا که روز شنبه تولد 44 سالگی خود را جشن گرفت، دیده شد که به شوخی هم تیمی سابق خود در هند مورالی کارتیک را لگد می زند. ضربه نهرا کارتیک را روی زمین هل داد و پس از آن او از جایش بلند شد و به شوخی ضربه ای به نهرا داد.

تمام این سناریو باعث شد همه بازیکنان و اعضای کادرفنی به صورت انشعابی روی زمین بنشینند و نتوانستند خنده خود را کنترل کنند.

آمدن به مسابقه، انتقام شیرینی برای تایتان ها بود که بازی خانگی خود را به خاطر قهرمانی های رینکو سینگ شکست دادند.

ابتدا، دو تایتان پیس متشکل از محمد شامی (3/33) و جاش لیتل (25/2) پنج ویکت بین آنها انتخاب کردند، در حالی که نوراحمد اسپینر دست چپ (21/2) به دویدن خوب خود ادامه داد تا KKR را محدود کند. پس از اینکه هاردیک پاندیا تصمیم به کاسه گرفت، پایین تر از 179/7 بود.

در یک نوار دوستانه، توپ 39-81 رحمان الله قرباز، سرعت را تعیین کرد، اما KKR تنها 45 دوش را انجام داد و سه ویکت را در پنج اور پایانی از دست داد تا رکورد روانی 200 دوش را از دست بدهد.

در پاسخ، GT در 17.5 اور به سمت هدف حرکت کرد و ویجی شانکار با 51 توپ از 24 توپ بدون شکست باقی ماند.

با دفاع از مجموع ناچیز، تیم میزبان لحظاتی را سپری کرد که یک شوبمن گیل بی عیب و نقص را با یک ران خجالتی از پنجاه بازی اخراج کردند و تقریباً دیوید میلر را در 26 بازی داشتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله