مهاجمین آدلاید ، دنی بریگز ، اسپینر انگلیس را برای مسابقات Big Bash لیگ آینده امضا می کنند


مهاجمان آدلاید با اضافه شدن دنی بریگز ، چرخنده انگلیس برای لیگ بیگ باش ، خریدهای بین المللی خود را به پایان رسانده اند. بریگز برنده اصلی ویکت در تاریخ انفجار T20 است. از زمان اولین حضور در کلاس اول خود در سال 2009 ، 29 ساله به یک پایه اصلی کریکت انگلیسی تبدیل شده است ، و تقریباً 400 بازی را در همه قالب ها بازی می کند.

اخبار

در کریکت Twenty20 داخلی ، بریگز بیش از 150 بازی انجام داده و 172 ویکت گرفته است که بیشترین تعداد بازی در تاریخ این مسابقات است. با بهترین ارقام بولینگ 19/5 ، بریگز یک چرخان ماهر بازوی چپ است و توانایی فریب بتمن ها را به طرق مختلف دارد.

اسپینر گفت: “من واقعاً از پیوستن به Strikers بسیار هیجان زده ام ، BBL یکی از بهترین مسابقات کریکت جهان است و چیزی است که سالها می خواستم در آن شرکت کنم. من واقعاً نمی توانم صبر کنم تا شروع کنم.” در یک بیانیه.

بریگز همچنین نمایندگی کشور خود را هم در یک روزه بین المللی و هم در T20I داشته است. در اولین ODI ، چرخنده بازوی چپ 2/39 را از 10 گرایش خود گرفت ، در حالی که بهترین چهره های او در T20I 25/2 است.

بریگز اخیراً برای بازی با Warwickshire در انگلیس امضا کرده است ، اما در سالهای اخیر توسط جیسون گیلسپی ، سرمربی مهاجمان در ساسکس هدایت شده است. ژیلسپی از خرید امریکا بسیار خوشحال است و پیش از اولین بازی BBL خود درخشان درباره بریگز صحبت کرد.

تبلیغ شده

“Briggsy یک سر آرام است ؛ یک مبارز باتجربه است. او می تواند در هر مرحله از بازی T20 کاسه بکشد. او بسیار متنوع و بسیار سازگار است. داشتن Briggsy برای تکمیل چرخش رشید خان ، به علاوه ما چیزهای خوبی داریم – چرخش هد Trav و Matt Short. ما احساس می کنیم اگر دنی بتواند سطحی متناسب با گزینه های چرخش مختلف بدست آورد ، بعد دیگری به حمله بولینگ ما خواهد افزود. “

وی افزود: “او یک پسر خارق العاده است. او بسیار خونسرد ، مسلح به اسلحه است اما سرش را با تجربه نیز در می آورد و شکسته می شود و کار خود را انجام می دهد. او کاملاً مناسب خواهد بود ؛ پسران از همراهی او لذت خواهند برد”

مباحث ذکر شده در این مقاله