منچستر یونایتد پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا به دنبال پاسخ است


سومین حضور منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در چهار سال گذشته در سال 2011 ، اثبات این بود که آنها خود را به عنوان سنگین وزن فوتبال اروپا معرفی کرده اند. اما اخراج آنها در مرحله گروهی رقابت های این فصل که توسط RB Leipzig در روز سه شنبه برگزار می شود ، شواهد بارز بیشتری از میزان فاصله آنها از دوران الکس فرگوسن است. پس از پیروزی خارج از خانه مقابل پاری سن ژرمن و با نتیجه 5-0 چکش خوردن لایپزیگ در اولدترافورد ، شاگردان اوله گونار سولسکایر فصل گذشته سخت برای رسیدن به لیگ قهرمانان سخت جنگیدند و یک مرحله در مرحله حذفی داشتند. اما یک شکست شوک در خارج از استانبول باشاک شهیر زندگی را دشوار و یک شکست خانگی از پاری سن ژرمن را به دنبال داشت و به دنبال آن شکست 3-2 در آلمان آنها را از این رقابت خارج کرد.

اخبار

یونایتد اکنون باید یک مسابقه ناخواسته را در لیگ اروپا ، مسابقه ردیف دوم اروپا ، که در سال 2017 به دست آورد ، در نظر بگیرد.

قهرمانان سه دوره اروپا هنوز هم خود را به عنوان سلطنتی قاره می بینند اما سابقه آنها در دهه گذشته خواندن تیره و تار است.

از فینال 2011 ، که در آن آنها توسط بارسلونا شکست خوردند ، دورترین مرحله آنها یک چهارم نهایی است ، در 2014 و 2019.

آنها در 10 فصل فقط دو مسابقه حذفی انفرادی در لیگ قهرمانان را برده اند.

سولسکایر مسئولیت خروج عظیم یونایتد از لایپزیگ را بر عهده گرفت ، پس از اینکه تیمش قبل از بازگشت دیرهنگام و در نهایت بی نتیجه ، 3-0 سقوط کرد.

وی گفت: “ما به عنوان یک تیم به اندازه کافی خوب عمل نکردیم و این همیشه مسئولیت مدیر است که همه را آماده کند.”

“ما می دانستیم که آنها می خواهند به ما بیایند ، ما می دانستیم که آنها قرار است در محوطه جریمه ها صلیب بگذارند و متأسفانه ما دو گل دریافت کردیم و هرگز موفق نشدیم.”

یونایتد تا رسیدن به یکی از بازگشت های معجزه آسای علامت تجاری خود فاصله داشت اما این اتفاق نیفتاد.

“نیاز به یک برنامه”

این اواخر درام نباید مشكلاتی را كه یونایتد با آن روبرو است پنهان كند – آنها پس از جابجایی به 5 امتیاز عقب ، بی نظم به نظر می رسند و در نیمه اول توسط نیمه نهایی های فصل گذشته حذف شدند.

کاپیتان هری مگوایر گفت بازیکنان باید به خودشان نگاه کنند.

وی به BT Sport گفت: “این گروه سختی است اما ما احساس كردیم كه باید این شرایط را پشت سر بگذاریم.” “این استانداردهای این باشگاه است. من برای همه جسور هستم ، ما برای رسیدن به این رقابت بسیار سخت تلاش کردیم. مهم نیست که چه گروهی را بدست آوریم ، کار سختی است. ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم.”

ریو فردیناند و پل اسکولز ، بازیکنان سابق یونایتد ، که اعضای اصلی تیم های فرگوسن بودند ، معتقدند که یونایتد به هویت بیشتری احتیاج دارد و می خواهد پایان کار و تغییر کارکنان و ترکیبات را ببیند.

فردیناند به BT Sport گفت: “من فکر می کنم منچستر یونایتد باید یک برنامه ، استراتژی بازی مداوم داشته باشد تا بازیکنان بتوانند روابط خود را بر اساس حافظه و براساس دانستن جایی که مردم در زمین هستند ، شروع کنند.”

“تا زمانی که این کار را انجام ندهید ، موفقیت پایدار نخواهید داشت. ممکن است نتیجه عجیب داشته باشید ، اما قوام کافی را نخواهید داشت.”

این باشگاه همچنان به Solskjaer متعهد است ، كه سو explo استفاده های او به عنوان یك بازیکن باعث می شود اعتبار زیادی نزد هواداران داشته باشد.

اما این حس وجود دارد که آنها فقط یک یا دو بازی از یک بحران گذشته اند و گمانه زنی ها در مورد آینده مدیر نروژی هرگز به طور کامل از بین نمی رود.

فیل نویل ، مدافع سابق یونایتد پس از شکست با قدرت از هم تیمی سابق خود دفاع کرد.

وی گفت: “مدیرانی در لیگ برتر هستند كه زیر Ole Gunnar Solskjaer هستند كه شهرت زیادی دارند كه چوب Ole را نمی خورد.”

وی افزود: “روایت از داخل باشگاه بسیار متفاوت از بیرون است ، جایی كه فقط به نظر می رسد كاملاً شكار جادوگری برای بیرون راندن این پسر از شغل وجود دارد.”

تبلیغ شده

یکی از عادت های مفید Solskjaer این است که توانایی او در نتیجه دادن نتیجه بزرگ پس از ناامیدی بزرگ است.

او فرصتی دارد تا شنبه ، در خانه منچسترسیتی ، دوباره روایت را تغییر دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله