منچستر یونایتد مورد اصابت حمله سایبری را تأیید می کند

منچستر یونایتد مورد اصابت حمله سایبری را تأیید می کند

منچستر یونایتد در یک عملیات “پیچیده” مورد اصابت حمله سایبری قرار گرفته است.© خبرگزاری فرانسه


منچستر یونایتد در یک عملیات “پیچیده” مورد اصابت حمله سایبری قرار گرفته است. این باشگاه روز جمعه با صدور بیانیه ای ، تخلف را تایید کرد. منچستر یونایتد همچنین گفت که سیستم دفاعی فناوری اطلاعات این باشگاه بعداً این موضوع را تحت كنترل درآورد. یونایتد گفت: “منچستر یونایتد می تواند تأیید کند که باشگاه حمله سایبری به سیستم های ما را تجربه کرده است. این باشگاه اقدامات مهمی را برای مهار حمله انجام داده و در حال حاضر با مشاوران متخصص در حال تحقیق در مورد این حادثه و به حداقل رساندن اختلال در حال انجام IT است.” بیانیه رسمی.

اخبار

“اگرچه این یک عملیات پیچیده توسط مجرمان سایبری سازمان یافته است ، این باشگاه پروتکل ها و رویه های گسترده ای را برای چنین رویدادی در نظر گرفته است و برای این خطر تمرین کرده بود. دفاع سایبری ما حمله را شناسایی کرد و سیستم های آسیب دیده را خاموش کرد تا آسیب ها را حفظ کند و از داده ها محافظت کند ، “آن اضافه شده است.

منچستر یونایتد همچنین تأیید کرد که وب سایت و برنامه تحت تأثیر حمله سایبری قرار نگرفته اند و این باشگاه همچنین از هیچ گونه نقض اطلاعات شخصی طرفداران و مشتریان آنها اطلاع ندارد.

“کانال های رسانه ای کلوب ، از جمله وب سایت و برنامه ما ، تحت تأثیر قرار نگرفته اند و ما در حال حاضر از هر گونه نقض اطلاعات شخصی مرتبط با طرفداران و مشتریان خود مطلع نیستیم. تمام سیستم های مهم مورد نیاز برای مسابقات در اولدترافورد امن و عملیاتی هستند و فردا بازی مقابل وست برومویچ ادامه خواهد یافت. “

تبلیغ شده

منچستر یونایتد شروع سریالی خود در لیگ برتر 2020-201 را آغاز کرده است و در حال حاضر در رده چهاردهم قرار دارد و هشت امتیاز عقبتر از لسترسیتی رهبر دارد.

این باشگاه بعداً امروز در لیگ برتر به مصاف وست بروم می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله