منچستریونایتد اج از ویلا گذشته برای تقویت فشار چهار بالا

اریک تن هاگ گفت که منچستریونایتد در رقابت برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر “کاملاً کنترل” داشت، پس از اینکه تیمش یکشنبه 1-0 استون ویلا را شکست داد تا به 10 بازی بدون شکست میهمان پایان دهد. برونو فرناندز کمی قبل از نیمه اول در اولدترافورد گلزنی کرد اما هواداران مجبور بودند بعدازظهر عصبی را تحمل کنند زیرا یونایتد خجالتی نتوانست بازی را از بین ببرد. این پیروزی باعث شد تیم تن هاگ با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام رده پنجمی که بعداً یکشنبه در لیورپول حضور داشت، اختلاف داشته باشد.

یونایتد که در اوایل این فصل قهرمان لیگ کاپ شد، به نظر می رسد در کنار منچسترسیتی، آرسنال و نیوکاسل به لیگ قهرمانان فصل آینده راه یابد.

سرمربی هلندی از مردانش تمجید کرد و گفت که آنها در توپ “باعظمت” بودند، حتی اگر آنها دوباره برای تبدیل موقعیت های خود تلاش کردند.

تعداد گل های یونایتد با 49 گل در لیگ برتر به جز ویا کمترین گل در بین 9 گل برتر است و 35 گل پس از سیتی که صدرنشین جدید است.

تن هاگ گفت: “ما از بازی به بازی نگاه می کنیم و در مرحله بعدی برایتون را داریم، بنابراین باید دوباره سخت کار کنیم.” ما باید دوباره اشتیاق نشان دهیم و نگران جدول نباشیم.

ما کاملاً کنترل را در دست داریم (در رقابت برای چهار تیم برتر). همه چیز به ما بستگی دارد و در دستان ماست.

یونایتد از مالکیت عمده توپ در نیمه اول لذت برد و هافبک کازمیرو درست قبل از نیم ساعت به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

تیم میزبان در نهایت در دقیقه 39 شکست خورد و فرناندز پس از آن که امیلیانو مارتینز دروازه بان ویلا ضربه کم مارکوس راشفورد را دفع کرد، در تیرک دروازه قرار گرفت.

ویا نتوانست پاسخی بدهد و برای اولین بار زیر نظر امری در یک بازی لیگ برتر موفق به گلزنی نشد و ویکتور لیندلوف موفق شد که تلاش دیرهنگام داگلاس لوئیز را از خط خارج کند.

– پیشنهادات متحد –

این مسابقه تنها دو روز پس از آن برگزار شد که شیخ جاسم بن حمد آل ثانی و جیم رتکلیف سومین پیشنهاد خود را برای خرید یونایتد ارائه کردند و انتظار می رود نهایی باشد.

سایر احزاب به سرمایه گذاری اقلیت علاقه مند هستند و گزارش شده است که جوئل و اورام گلیزر می توانند ذینفعان تحت یک معامله ای که توسط میلیاردر بریتانیایی راتکلیف پیشنهاد شده است باقی بمانند.

گروهی از هواداران یونایتد در اعتراض به گلیزرها با یک بنر غول پیکر که روی آن نوشته شده بود “فقط فروش کامل” به اولدترافورد راهپیمایی کردند.

شراره های تظاهرکنندگان خارج از زمین نیز فضای داخل اولدترافورد را پر کرد، اما بسیاری به دعوت برای تحریم 18 دقیقه ای توجه نکردند – یک دقیقه برای هر سال مالکیت نامحبوب گلیزرها، که باشگاه را با بدهی های هنگفتی پر کرده است.

نیمه اول سرگرم کننده احتمالاً بدون گل به پایان می رسد، فقط برای فرناندز که به موفقیت دست پیدا کند – ضربه او پس از بررسی VAR چراغ سبز نشان داده شد.

ویا در نیمه دوم نشانه هایی از زندگی نشان داد، اما ویکتور لیندلوف اولی واتکینز و جیکوب رمزی را ناامید کرد.

رشفورد با گرفتن پنالتی مقابل کالوم چمبرز به زمین رفت، در حالی که کازمیرو نزدیک شد.

ویلا تقریباً بدون 10 دقیقه به پایان رسید. چند پین بال در محوطه جریمه با ضربه لوئیز که توسط مارسل سابیتز مهار شد به پایان رسید

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله