“ممکن است یک طرح ویژه باشد”: ستاره KKR در Shardul Thakur به خفاش در شماره 3 مقابل گجرات تایتانز می آید

Shardul Thakur در حال بازی برای KKR در IPL 2023© توییتر

کلکته:

شاردول تاکور، بازیکن متخصص درز، که در شکست هفت ویکت KKR مقابل گجرات تایتانز در روز شنبه حتی یک بار هم به او واگذار نشد، چشم‌ها را برانگیخت، اما رحمان‌الله قرباز بازیکن باز گفت که ممکن است مشکل آمادگی جسمانی نباشد. قرباز در پاسخ به این سوال که آیا تناسب اندام برای شاردول نگران کننده است یا خیر، گفت: “اگر آمادگی کافی را نداشته باشی، بازی نخواهی کرد. ممکن است تیم نیازی به توپ زدن او نداشته باشد. کاپیتان بهتر می داند.” شاردول که پس از یک قلع و قمع برگشته بود، به ترتیب به عنوان ضربه زننده به شماره 3 ارتقا یافت، حرکتی که با زدن اردک چهار توپی کارساز نبود.

قرباز گفت: مربی و مدیریت بهتر از من می دانند. من نمی توانم در این مورد چیزی بگویم.

“این ممکن است یک طرح ویژه باشد. آنها ممکن است قبل از بازی با هم صحبت کرده باشند. او ممکن است دوست داشته باشد که در درجه اول بازی کند.”

شاردول که در ترکیب نهایی مسابقات جهانی تست هند در مقابل استرالیا انتخاب شد، شش بازی از 9 مسابقه KKR را انجام داده است که در آنها فقط 11.5 اور بول انجام داده است.

بازکننده افغان اصرار داشت: “او ممکن است به اندازه کافی برای کاسه بازی مناسب نبود. من نمی توانم در این مورد چیزی بگویم. مربیان و کاپیتان بهتر از من می دانند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله