مقدماتی جام جهانی: برزیل بدون نیمار برای شکست دادن ونزوئلا مبارزه می کند


روبرتو فیرمینو ، مهاجم لیورپول گل مهمی را به ثمر رساند در حالی که برزیل روز جمعه در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا کاملاً سازمان یافته اما محدود به پیروزی 1-0 دست یافت. فیرمینو در 66 دقیقه در سائو پائولو بن بست را شکست و پس از سقوط تلاقی دروازه ماکیس ، مدافع ونزوئلا برای عبور از سانترال اورتون ریبیرو ، در فاصله چند متری او به گل رسید. شانزدهمین گل فیرمینو در 47 بازی برای سلکائو برای حفظ رکورد 100 درصدی آنها در مقدماتی جام جهانی 2022 کافی بود.

اخبار

برزیل قبلاً بولیوی (5-0) و پرو (4-2) را شکست داده و با آرژانتین در رده دوم جدول مقدماتی آمریکای جنوبی قرار گرفته است.

ونزوئلا که دو دیدار مقدماتی خود را از دست داد ، برای مهار و نگهداری برزیلی ها در نیمه وقت در ورزشگاه خالی از سکنه مورومبی برگزار شد.

میزبان خلاقیت نیمار آسیب دیده را در خط هافبک از دست داد ، اما حتی با یک حمله ورزشی فیرمینو ، گابریل ژسوس و ریچارلیسون ، آنها در نیمه اول راهی برای دفاع گسترده ونزوئلا پیدا نکردند.

ریچاریلسون در اوایل توپ را در تور دروازه داشت اما جشن گرفتن مهاجم اورتون وقتی قضاوت شد که فیرمینو به سختی در آفساید قرار گرفت ، جشن گرفته شد.

با تمام فشارهای برزیل ، ویلکر فارینز کار کمی در دروازه ونزوئلا داشت ، اما دروازه بان یک ضربه پرتاب کرد تا یک ضربه سریع از فیرمینو درست قبل از نیم ساعت به ثمر برساند ، مهاجم لیورپول با ضربه سر از گوشه به بیرون رفت.

با 75 درصد مالکیت توپ ، اما ایده های کوتاهی در حمله ، بیشتر تهدیدات برزیل از سمت چپ بود و از آنجا بود که آنها در 32 دقیقه بهترین موقعیت خود را به دست آوردند ، رنان لودی بازیکن تیم اتلتیکو مادرید در یک ضرب شلیک گابریل جیسیوس و سپس ریچارلیسون را به صورت کامل شلاق زد. کشش ، قادر به تبدیل شدن به یک هدف فاصله.

تنها خطر ونزوئلا ناشی از شکست جناح چپ توسط یفرسون سوتلدو بود که عبور او از Salomon Rondon توسط مارکوینوس هک شد.

رونوند ، که قبلا از وست برومویچ آلبیون بود و اکنون تجارت خود را برای باشگاه سوپرلیگ چین دالیان حرفه ای انجام می دهد ، در غیر این صورت وقتی مشغول وظایف دفاعی نیست ، رقم جدا شده ای را قطع می کند.

دروازه بان منچستر سیتی ، که در طول مسابقه به سختی توپ را لمس می کرد ، سریع واکنش نشان داد تا توپ را دور بزند ، زمانی که رونوند برای مدت کوتاهی دروازه برزیل را تهدید به مرگ کرد.

روملو اترو ستاره ونزوئلا ، کورینتیانس ، تنها فرصت واقعی دیگر ونزوئلا را از دست داد که در زمان مصدومیت ضربه ایستگاهی 25 متری از بالای دروازه ادرسون زد.

یک مربی نگران کننده برزیلی ، تیته دیده است که تیمش چقدر بدجور اختراع نیمار را از دست داده است.

ستاره پاری سن ژرمن که ماه گذشته در یک بازی لیگ قهرمانان از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شد ، همچنین قرار است دیدار روز سه شنبه با اروگوئه در مونته ویدئو را از دست بدهد.

تبلیغ شده

ونزوئلا روز سه شنبه میزبان شیلی احیا شده در کاراکاس است.

شاگردان خوزه پیشیرو احتمالاً سابقه ناخوشایند خود را در مورد تنها تیم آمریکای جنوبی که هرگز به جام جهانی نرسیده است ، حفظ می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله