مضرات و فواید کرم مرطوب کننده

برای درمان پوست خشک باید از مرطوبکنندههای قویتر و کمی سنگینتر استفاده کنید تا تاثیرشان بر روی پوست شما بیشتر باشد و رطوبت از دست رفته را به پوست شما بازگردانند. میتوانم هروقت پوستم از شدت خشکی ترک برداشت، روزی چند بار از مرطوبکننده استفاده کنم تا حال پوستم سرجایش بیاید. تنها راه چاره این است که هر کرمی را به جای خود و به درستی استفاده کنید. همچنین خواص ضد آفتاب داشته و در تسکین و بهبود آفتاب سوختگی نیز موثر است. همچنین از قرارگیری پوستتان در معرض هوای سرد بیرون و همچنین دماهای بسیار داغ داخل خانه اجتناب کنید، چون هر دوی اینها میتوانند پوست را مستعد خشکی کنند.

همچنین شاید با خود بگویید من هر موقع از مرطوبکنندهها استفاده میکنم جوش میزنم و پوست صورتم به شدت چرب میشود. این نوع از محصولات حس چربی بر پوست باقی نمی گذارند. پس اگر میخواهید چربی پوستتان تعادل داشته باشد همین حالا دست به کار شوید و با توجه به نوع پوستتان یک کرم مرطوبکننده مناسب انتخاب کنید. پس حالا که به اهمیت کرمهای مرطوبکننده پی بردید، بگذارید به شما بگوییم که مرطوبکنندهها چگونه عمل میکنند و وظیفهی آنها چیست. اگر مصرف مرطوبکنندهی مناسب در زمان مناسب و با روشی مناسب برای شما اهمیتی ندارد، اگر از هر کرمی بهترینش را روی میز آرایش خود دارید ولی کرم مرطوبکننده اصلا در روتین مراقبتی پوستتان جایی ندارد پس بگذارید همین حالا به شما بگویم که سخت کرم مرطوب کننده ژومیو در اشتباه هستید!

با این حال، باید بدانید اگر آن را اشتباه مصرف کنید، چندان کارساز نخواهد بود. توجه نمایید که در صورت نشستن صحیح صورت، محصولات مرطوب کننده و آبرسان نمیتوانند به شما کمکی کند پس سعی کنید که حتما قبل از استفاده از این محصولات صورت خود را با دقت زیاد و به صورت کاملاً تمیز بشویید بعد از آن میتوانید از انواع مختلف محصولات مرطوب کننده و آبرسان روی پوست صورت و یا دست های خودتان استفاده کنید. اگر میخواهید تاثیر سیگار نکشیدن را بر روی پوست خود ببینید پیشنهاد میکنم فقط یک ماه سیگار را کنار بگذارید تا ببینید چگونه پوست کدر و بیرنگ شما تبدیل به پوستی براق و صورتی رنگ خواهد شد.

اگر تا به امروز از استفاده از یکی از این دو کرم نتیجهی مطلوب را نگرفتهاید بدانید که باید هردوی این کرمها را با هم استفاده کنید. خشکی و چربی پوست در هر دو نوع سختیهای خود را دارند و نیاز به مراقبت زیادی دارند تا به حد تعادل برسند. در نتیجهی تولید بیش از حد چربی پوست شما براق و پرجوش خواهد شد. دائما از طریق بافت میانی، آب لازم را به سطح پوست میرساند. شاید به همین خاطر است که گاهی استفاده از برخی کرمها به نظر شما بیتاثیر میآیند.