مسترز: شماره 1 جهان داستین جانسون با تازه وارد Im Sung-jae به اشتراک می گذارد


داستین جانسون در رده بندی برتر از طریق Amen Corner راه خود را طی کرد و در دور دوم جمعه مسترهای 84 ام با سونگ جائی کره جنوبی به سهمی از امتیازات پیوست. جانسون ، برنده US Open 2016 ، در عقب 9 نفره آگوستا ملی شروع به کار کرد و با Im ، یک جوان 22 ساله تلاش کرد تا به عنوان اولین برنده مستر از سال 1979 تبدیل شود ، با نتیجه 8 بر صفر به سطح برتر برسد. جاستین توماس ، که همچنین از سوراخ 10 شروع کرد ، 9 بازی ابتدایی خود را با چهار پرنده پیاپی بست اما در ابتدا با یک گلدان دوتایی از سهم خود پیش افتاد. سه پرنده جانسون در کشش مشهور سه سوراخ از 11 شروع می شود شامل یک فوت هشت پا در پار-3 12 و یک چهار پا در پار-5 13 برای رسیدن به 10 زیر برای لبه چهار زمانه.

اخبار

اما او با یک گلدان سه پوته در 14 سالگی را دنبال کرد و روش خود را به داخل آب فرستاد تا گلدان پار-5 15 را بچرخاند و سپس مسیر خود را به نوبت برگرداند.

پیش از این ، جانسون پس از طوفان هایی که جمعه و صبح را به پایان رساند ، در 18 ام یک پرنده پنج فوت پرنده را غوطه ور کرد تا دور 65 را به پایان برساند تا 18 حفره را به اشتراک بگذارد.

جانسون پس از پایین ترین دوره خود در مسابقات مسترز و اولین بار بدون گلدان ، سریعاً به دور دوم برگشت.

جانسون گفت: “ادامه بازی قطعاً یک مزیت خوب است.” “من رول خوبی هستم.”

جانسون می تواند از زمان تایگر وودز در سال 2002 ، به اولین شماره یک جهان تبدیل شود که برنده مستر می شود.

جانسون در شش رشته گذشته ، از جمله بهترین تلاش کارشناسی ارشد در سال گذشته ، نایب قهرمان بود.

جوان 36 ساله آمریکایی ، که فقط یک ساعت رانندگی از آگوستا بزرگ شده بود ، پس از مثبت بودن آزمایش Covid-19 ماه گذشته ، دو برنامه آماده سازی مستر را از دست داد اما هفته گذشته در بازگشت به تورنمنت ، نایب قهرمان بود.

– مبارزه McIlroy –

از زمان استراحت Covid-19 تور PGA ، جانسون در هارتفورد برنده شد ، در مسابقات قهرمانی PGA دوم شد ، تورنمنت قهرمانی را از آن خود کرد و در مسابقات آزاد ایالات متحده ششم شد.

توماس ، برنده مسابقات قهرمانی PGA در سال 2017 ، از چهار تا هشت پا در پرندگان نورد غلتید تا برای مدت کوتاهی به رهبران بپیوندد ، اما در اولین کابوس جمعه سیزدهم با کنار گذاشتن اولین سه راهی ، به درختی برخورد کرد و به رنگ سبز رفت.

توماس صبح 68 را تمام کرد ، هرگز در چهار دور افتتاحیه قبلی مسترز بهتر از 73 شلیک نکرد.

من پرنده 12 و 13 کردم و در 14 سالگی با یک مرغ پرنده در 15 سالگی به یک گلدان پاسخ دادم تا با جانسون همسطح باشم.

روری مک یلروی در رده پنجم ، به دنبال یک کت سبز برای تکمیل یک گرند اسلم حرفه ای ، در دور دوم چهار سوراخ از هشت سوراخ اول خود را پرید تا امید خود را برای پیروزی در مسترها زنده کند.

پس از افتادن به نقطه افتتاحیه 75 برای به اشتراک گذاشتن رتبه هفتاد و هفتم ، چهار بار برنده اصلی در دهم مسابقه با مرغداری شروع به کار کرد ، در 10 فوتی حلقه کرد تا پرنده 3 در 12 بازی کند ، در یک پرتوی هشت پا غرق شود پانزدهم و یک پرتوی پرنده 15 فوت در هفدهم برای رسیدن به 1 زیر ، برش پیش بینی شده.

آگوستا ملی با نرم شدن باران کمترین میانگین امتیازات دور برگشت در تاریخ کارشناسی ارشد ، 71.43 ضربه را تسلیم کرد.

53 بازیکن زیر رده اول و 24 امتیاز در دهه 60 بودند که هر دو رکورد هر دور در تاریخ مسترها بودند. نمره قدیمی بازیکنان زیر رده 47 در دور دوم در سال 1992 بود.

مدافع عنوان قهرمانی وودز پس از گشودن در 68 ، 15 بار برنده اصلی و پنج بار قهرمان مستر با بهترین شروع خود در مسابقات ملی آگوستا ، منتظر زمان دیرهنگامی بود.

این اولین دوره مسابقات مسترهای بدون گلدان او از سال 2008 و در هر رشته از سال 2009 بود.

تبلیغ شده

برنهارد لانگر 63 ساله آلمان ، دو بار قهرمان مسترز ، در 68 سال آغاز به کار کرد. با برنده 62 ساله Masters 1987 لاری میز در 70 ، این اولین دور در تاریخ بزرگ گلف بود که دو بازیکن بالای 60 سال شکستند همتراز

مسترها از تاریخ معمول آوریل خود با بیماری همه گیر Covid-19 به تعویق افتادند ، که همچنین به عنوان یک پیشگیری از نظر ایمنی تماشاگران را ممنوع کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله