مسترز اروپا رئال مادرید رویای سه گانه من سیتی را تهدید می کند

پیشنهاد منچسترسیتی برای سه گانه تاریخی در روز چهارشنبه با چالش نهایی روبرو خواهد شد، زیرا رئال مادرید با هدف شانس حفظ تاج قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا از اتحاد دیدار می کند. سیتی چهار برد با منچستر یونایتد در فصل 1998/99 فاصله دارد و تنها تیمی است که در یک فصل لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را برده است. تنها سه امتیاز از سه بازی آخر آنها در لیگ، پنجمین عنوان قهرمانی در شش فصل را برای مردان پپ گواردیولا تضمین می کند و یونایتد منتظر اولین دربی تاریخ منچستر در فینال جام حذفی در 3 ژوئن است.

اما مادرید بزرگترین مانع را ایجاد می کند، همانطور که در مرحله نیمه نهایی 12 ماه پیش انجام داد، زیرا در راه سیتی برای رسیدن به فینال در استانبول و فتح اروپا ایستاده است.

در آن زمان، شاگردان کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو با دو گل عقب‌نشینی در ثانیه‌های پایانی یک مبارزه خیره‌کننده انجام دادند.

اما بسیار مهم است که قهرمان انگلیس این بار برای بازی برگشت سرنوشت ساز از برتری خانگی برخوردار است زیرا آنها برای پیوستن به اینترمیلان در فینال تلاش می کنند.

علیرغم اینکه هواداران سیتی برای حضور در لیگ قهرمانان وقت زیادی صرف می کنند، تیم گواردیولا اتحاد را به قلعه ای تقریبا غیرقابل نفوذ تبدیل کرده است.

سیتی پنج سال است که در خانه خود در اروپا شکست نخورده است، از 25 بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا 23 برد و تنها 2 تساوی کسب کرده است.

امسال آنها هر 14 بازی خانگی را در تمامی رقابت ها برده اند.

کایل واکر، مدافع سیتی گفت: “1-1 است و ما در اتحاد هستیم، جایی که در لیگ قهرمانان اروپا بیش از حد مطمئن بودیم که نتیجه بگیریم.” “امیدوارم دوباره این کار را انجام دهیم.”

برخلاف تلاش سیتی برای تبدیل سلطه داخلی خود به صحنه اروپا، مادرید بار دیگر بهترین های خود را در این فصل برای لیگ قهرمانان اروپا ذخیره کرده است.

– “ما احساس راحتی می کنیم” –
بارسلونا قبلاً قهرمان لالیگا شده و رئال را با تنها سه قهرمانی در لیگ در 11 سال گذشته ترک کرده است.

اما در حالی که موفقیت های داخلی با استانداردهای عالی رئال اندک بوده است، بسیاری از تیم فعلی پنج مدال قهرمان لیگ قهرمانان را در دهه گذشته به دست آورده اند.

لوکا مودریچ، هافبک مادریدی گفت: ما همیشه در این نوع بازی ها احساس راحتی می کنیم.

ما می دانیم که در لیگ قهرمانان همیشه عملکرد خوبی داریم زیرا این رقابتی است که ما آن را دوست داریم. ما در این بازی ها احساس می کنیم که در خانه خود هستیم.

به همین دلیل است که ما تعداد زیادی لیگ قهرمانان را فتح کردیم زیرا به خودمان ایمان داریم و به کیفیت خود ایمان داریم.

مادرید پیش از این دو تیم لیگ برتری لیورپول و چلسی را در راه صعود به چهار تیم آخر حذف کرده است.

اما سیتی هیولای متفاوتی است و میهمان به خوبی عمل خواهد کرد که ارلینگ هالند مهاجم 52 گلی را مانند بازیکن نروژی در بازی اول ساکت نگه دارند.

آنچلوتی گفت: مادرید و سیتی در این لحظه بهترین تیم های اروپا هستند.

به نظر می‌رسد در مرحله نیمه نهایی، ریسک‌ها حتی بالاتر از حد معمولی است و برنده‌ها از محبوبیت‌های قوی برای قهرمانی اروپا در ماه آینده برخوردارند.

اینترمیلان با غلبه بر رقبای محلی آث میلان به اولین فینال خود در 13 سال گذشته رسید.

اما نراتزوری 17 امتیاز با ناپولی قهرمان سری آ فاصله دارد و نمی تواند از نظر کیفیت ستاره با سیتی و مادرید برابری کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله