مسابقه پلی آف IPL 2023: درصد احتمال CSK، MI، RCB، و موارد دیگر توضیح داده شده است

Chennai Super Kings در حال فعالیت در IPL 2023© BCCI

لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پایان تجاری خود رسیده است و رقابت برای کسب رتبه های پلی آف نیز با هشت تیم که هنوز در تلاش برای کسب سهمیه هستند داغ شده است. گجرات تایتان‌ها تنها تیمی هستند که در حال حاضر جایگاه خود را در بین چهار تیم برتر محصور کرده‌اند در حالی که چنای سوپر کینگز و لاکنو سوپر جاینت در جدول قرار دارند. با این حال، موقعیت آنها می تواند توسط رویال چلنجرز بنگلور و هندی های بمبئی که هنوز شانس رسیدن به امتیاز مطلوب 16 امتیازی را دارند، تهدید شود. راجستان رویالز، کلکته نایت رایدرز و پنجاب کینگز نیز از نظر ریاضی در رقابت برای مرحله حذفی هستند، اما آنها باید برای ثروت خود به نتایج تیم های دیگر وابسته باشند.

idpj81ag

در حال حاضر، هر دو CSK و LSG 95.3 درصد شانس حضور در مرحله پلی آف را دارند و اگر Sunrisers Hyderabad بتواند RCB را در روز پنجشنبه شکست دهد، به طور خودکار واجد شرایط خواهند بود. بمبئی با 60.9 درصد بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به چهارمین تیم واجد شرایط دارد اما RCB حریف سختی خواهد بود.

تیم تحت رهبری Faf du Plessis دو بازی در پیش دارد و 30.7 درصد شانس صعود دارد.

در حال حاضر، هر دو RR و PBKS 6.3 درصد شانس حضور در مرحله پلی آف را دارند در حالی که KKR به دلیل نرخ خالص پایین تر، با 5.2 درصد وضعیت بدتری دارند. با این حال، وضعیت می تواند در آینده تغییر کند.

پادشاهان پنجاب ضربه بزرگی خوردند زیرا پایتخت دهلی آنها را در یک فیلم هیجان انگیز شکست داد. در حال حاضر آنها فقط می توانند به امتیاز 14 برسند و در مورد سایر نتایج مسابقات امیدوار به معجزه باشند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله