مسابقات قهرمانی آسیا: جرمی للارینونگا در قاپ نقره گرفت اما نتوانست مسابقه را کامل کند

جرمی لالرین‌نونگا، وزنه‌بردار هندی، در ضربات قاپ نقره گرفت، اما نتوانست مجموع را به دست آورد، زیرا در هر یک از سه حرکت ضربتی خود در یک نمایش ناامیدکننده در مسابقات قهرمانی آسیا در جینجو، کره، موفق به بلند کردن وزنه نشد. جرمی که در اولین تورنمنت خود از زمان بازی‌های مشترک المنافع 2022 شرکت می‌کرد، تنها کسی بود که در رشته 12 نفره وزنه‌برداران مسابقه خود را به پایان نرساند. با این حال، این بازیکن 20 ساله در وزن 67 کیلوگرم غیرالمپیک، در ماده قاپ با بهترین وزنه 141 کیلوگرمی به مدال نقره دست یافت.

جرمی در دو حرکت تند و سریع خود نتوانست وزنه 165 کیلوگرمی را بلند کند. او سپس وزنه را به 168 کیلوگرم افزایش داد، که 2 کیلوگرم بیشتر از بهترین وزن او بود، اما قهرمان المپیک نوجوانان بار دیگر دچار لنگ شد.

در واقع، از شش تلاش – هر کدام سه بار در ضربات ربایی و ضربات سریع – جرمی تنها دو بار توانست هالتر را بالا ببرد.

وزنه بردار میزو که پس از مصدومیت از ناحیه ران که باعث از دست دادن مسابقات قهرمانی جهان در سال گذشته شد، در حال بازگشت است، از ابتدا زنگ زده به نظر می رسید.

قهرمانی او شروع بدی داشت. او در اولین تلاش خود در قاپ 137 کیلوگرمی لنگ زد زیرا زانوی راستش از بین رفت. با این حال، او توانست همان وزنه را در تلاش بعدی خود به راحتی بلند کند.

جرمی سپس با تلاش موفقیت آمیز 141 کیلوگرم در قاپ، امتیاز را بهبود بخشید تا قبل از اینکه اوضاع برای او به سراشیبی برود، دومین وزنه بردار بلند را در این بخش ثبت کند.

در مراسم اهدای مدال، در حالی که وزنه بردار روی سکو ایستاده بود، می شد ناامیدی را در چهره هندی مشاهده کرد.

هی یوجی 320 کیلوگرم (147 کیلوگرم 173 کیلوگرم) از چین با طلا به پایان رسید، در حالی که لی سانگیون 314 کیلوگرم (139 کیلوگرم 175 کیلوگرم) و ارگاشف ادخامجون، وزنه بردار ازبکستانی با وزن 312 کیلوگرم (138 کیلوگرم 174 کیلوگرم) مدال برنز را به دست آوردند.

بیندیارانی دیوی روز شنبه با کسب مدال در وزن 55 کیلوگرم زنان، شمارش مدال هند را باز کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله