مسابقات قهرمانی آزمون جهانی: استرالیا پس از اجرای ICC سیستم ارزیابی جدید ، هند را از بالا جایگزین کند

مسابقات قهرمانی آزمون جهانی: استرالیا پس از اجرای ICC سیستم ارزیابی جدید ، هند را از بالا جایگزین کند

استرالیا در امتیاز هند عقب بود اما به دلیل درصد بهتر صعود در رده های بالاتر قرار گرفت.© خبرگزاری فرانسه


شورای بین المللی کریکت (ICC) روز پنجشنبه اعلام کرد که نامزدهای نهایی مسابقات جهانی آزمون بر اساس درصد امتیازات کسب شده توسط هر تیم تعیین می شود. این تصمیم به توصیه کمیته کریکت ICC به ریاست آنیل کامبل ، عضو چرخنده اسب سابق هند گرفته شد. پس از تغییر در سیستم ارزیابی ، استرالیا که هند را در امتیازات عقب می انداخت ، باید آنها را از بالای جدول پایین بیاورد ، زیرا tp امتیازات بهتر است. استرالیا که تاکنون سه سری بازی کرده است 296 امتیاز دارد در حالی که هند پس از چهار سری 360 امتیاز دارد. با این حال ، درصد استرالیا 82.2 است در حالی که هند با شکایت از جایگاه بالایی به 75.0 امتیاز پایین تر رسید.

اخبار

“هم کمیته کریکت و هم کمیته مدیران اجرایی از رویکرد رده بندی تیم ها بر اساس مسابقات تکمیل شده و امتیازات کسب شده پشتیبانی می کنند ، زیرا این نشان دهنده عملکرد آنها است و تیم هایی را که قادر به رقابت در تمام مسابقات خود نیستند ، ضرر نمی کند ، هرچند خود تقصیری ندارند ، “مانو ساوهنی ، رئیس اجرایی ICC در بیانیه رسمی گفت.

وی افزود: “ما طیف وسیعی از گزینه ها را بررسی كردیم ، اما اعضای ما به شدت احساس می كردند كه باید طبق اولین برنامه نهایی مسابقات جهانی آزمون در ژوئن سال آینده پیش برویم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله