مسئول مسابقات استرالیا می گوید “خیلی زود” نهایی می شود

ترتیبات باز استرالیا برای نهایی شدن

مقدمات مسابقات اوپن استرالیا در سال آینده نزدیک به نهایی شدن است.© خبرگزاری فرانسه


مدیر مسابقات روز سه شنبه ، به دنبال گزارشی مبنی بر لغو آن به دلیل مشکلات ویروس کرونا ، گفت که مقدمات مسابقات اوپن استرالیا در آستانه نهایی شدن است. مدیر عامل شرکت تنیس استرالیا ، کریگ تایلی گفت که جزئیات این رویداد که تاریخ شروع 18 ژانویه آن مورد بحث و گمانه زنی های شدید بوده است ، باید “خیلی زود” حل و فصل شود. تایل در توییتی نوشت: “ما اطمینان داریم که در موقعیتی هستیم که خیلی زود جزئیات مسابقات استرالیای آزاد 2021 را نهایی کنیم.” وی افزود: “همه چیز قبل از تأیید به تأیید و توافق دولت ویکتوریا (ایالت) نیاز دارد.”

اخبار

وزیر ورزش ویکتوریا هفته گذشته گفت که انتظار دارد اولین گرند اسلم سال به مدت یک یا دو هفته به تأخیر بیفتد.

به نظر می رسد که سرنوشت مسابقات از زمانی که دولت ایالت به بازیکنان اجازه ورود می دهد و اینکه آیا آنها می توانند در قرنطینه اجباری 14 روزه خود تمرین کنند ، بستگی دارد.

تایل در ابتدا می خواست بازیکنان از اواسط ماه دسامبر پرواز کنند تا بتوانند قبل از بازی در مسابقات گرمایش سنتی قبل از گرند اسلم قرنطینه کنند.

اما گفته می شود که Dan Andrews ، نخست وزیر ایالت ، فقط می خواهد بازیکنان از اوایل ژانویه به آنجا برسند – و این امکان را ندارد که قبل از شروع 18 ژانویه ، بازی های ساخت و ساز را انجام دهید.

مقامات ایالتی احتیاط می کنند تا اجازه ورود گسترده را دهند زیرا ملبورن فقط از یک قفل چند ماهه برای از بین بردن موج دوم Covid-19 در اواخر ماه اکتبر بیرون آمد.

تایلى اظهار داشت كه تنیس استرالیا در حال برقراری ارتباط “مداوم” با بازیکنان در مورد اینكه آنها چگونه می توانند “با اطمینان تمرین و آماده سازی برای مسابقات گرند اسلم تحت شرایط قرنطینه پیشنهادی دولت ویكتوریا” باشند.

تبلیغ شده

صدای جیر جیر Tiley پس از آن منتشر می شود که وی توسط هلالد-سان ملبورن به جمع رهبران بازرگانی گفته بود که لغو مسابقات Open Australian همچنان یک گزینه است.

گزارشی در روزنامه استرالیایی حدس می زند که ATP Cup ، پرچمدار مسابقات تیمی مردان که اولین بار در ژانویه انجام شد ، در این تغییرات کنار گذاشته خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله